Inlägg från: MissAlice |Visa alla inlägg
  • MissAlice

JULI - 2010 del2

Hej! Hur går det för alla juli brudar?? =) Vi har i al fall bokat lokal nu.. Känns bra, och vi berätta för svärisarna i fredags =) Så nu vet föräldrarna på båda sidor.. Annars är allt väldigt lugnt, för lugnt enligt min mening.. Vill ju att alla ska hända du!!! Tålamod har aldrig varit min starka sida =) Kram till er alla!

• MissAlice

Juli 2010

Fenixx: 3 juli
    Tokisen: 10 juli
    Periwinkle: 10 juli
    sommar10: 10 juli
    Kullaberg: 10 juli
    Lycklig 81: 17 juli
    Källerudd: 28 juli
    Sarahkka: 31 ju
    Juli100724: 24 Juli
    Jossposs: 31 JUli
    MIss Alice: 25 Juli

• MissAlice

Åh vad långt ni verkar ha kommit.. Hra funderat lite på de här med ringen.. Min sambo vill bara ha en och vi är inte förlovade än.. Tänklte göra det i vår när inbjudningarna kommer ut så det sker samtidigt. Men ska ha börja bära sin ring då? Eller hur funkar det.. Är inte så insatt i det här än. Tack på förhand!

• MissAlice

Jag och min sambo var och kikade på förlovningsringar igår.. Kul! Men väldigt svårt... Saken är den att varken jag eller han tyckte att ringarna passa bra, och såg fina ut på våra fingrar!! Ha ha.. Är det bara för det är ovant?? Då vi båda aldrig har bärt ring förut. Eller kan det vara så att modellen inte passa oss?? Då vi bara provade raka, breda och hårda ringar då det är det vi vill ha... Hmm??

Svar på tråden JULI - 2010 del2