Inlägg från: sockersmulan |Visa alla inlägg
  • sockersmulan

JULI - 2010 del2

Hihi, eller hur! Misstänker starkt att jag kommer vara ett smärre nervvrak om ett år!

Fenixx skrev 2009-06-02 11:04:12 följande:
    ja med tanke på hur fort det ändå gått detta år, så börjar man inse hur det kommer rulla på när det är 1år kvar och nedräkning. tänk er tjejer juni nästa år, tror ni vi kommer vara lite nervösa och förväntasfulla då eller hihihi.
  • sockersmulan

Juli 2010

Fenixx: 3 juli
    Tokisen: 10 juli
    Periwinkle: 10 juli
    sommar10: 10 juli
    Kullaberg: 10 juli
    sockersmulan: 10 juli
    Lycklig 81: 17 juli
    Källerudd: 28 juli
    Sarahkka: 31 juli
    Juli100724: 24 Juli
    Jossposs: 31 JUli
    MIss Alice: 25 Juli
    Grönprickig: 31 Juli
    Clea: 31 Juli

• sockersmulan

Här har vi stött på lite motgångar.. Skulle boka lokalen igår (en bygdegård), och typ det enda datumet under hela sommaren som var upptaget var vårt!!! Aargh! Vill verkligen ha just den lokalen, så nu måste vi komma på ett nytt datum.. Ugh. Lite positivt är iaf att det inte var ngt annat brudpar eller så som bokat lokalen just det datumet, utan det är hembygdsföreningen som ska vara där (deras årliga fest som tydl alltid är en vecka efter Killebomfestivalen i Sölvesborg). Aaargh! Tror visst det bor en bridezilla i mig trots allt.

• sockersmulan

Fenixx: Haha, skönt att jag inte är ensam om att plötsligt upptäcka en bridezilla inom mig! Synd att du kanske måste lämna tråden! Blir det augusti i stället?

Jolly0: Välkommen hit! Fotbollstokiga vänner o släktingar har vi inte så många, jag och min m2b.. Förhoppningsvis väljer de få är fotbollsintresserade vårt bröllop framför en eventuell match om det skulle krocka.

• sockersmulan

fenixx: schysst att få passera 1års-linjen 2ggr! håller med om att september är superfint! brukar ju fortf vara varmt då.. jag kanske måste lämna den här tråden jag med, blir eventuellt juni för vår del..

idajohanna82: haha, vi (eller kanske mer jag i det här fallet, haha) resonerade exakt så när vi tittade på datum i juni! vill ju inte missa chansen att se kronprinsessans bröllop på tv, så 19/6 gick bort direkt!

• sockersmulan

Fy vad trist! Men kan du inte be frisören göra om det? Tror de brukar göra omfärgning gratis..

rosesarered skrev 2009-08-28 16:39:49 följande:
    Nja tror inte att min kille hänger här på bröllopstorget. Förutom att vi kollat på planeringspunkterna och lite annat smått och gott.Ikväll känner jag mig lite smågrinig. Har varit hos frisören och färgat och slingat håret, jag hade till och med en bild på färgen jag ville ha med mig. Det blev inte alls som på bilden utan mycket mörkare Trivs inte alls i såhär mörkt hår utan hade tänkt mig en varm kopparbrun ton i håret. Nu är det mörkbrunt och jag ser så blek och trött ut i den färgen.Känns så surt när man spenderat x antal kronor på det också..Hoppas alla får en bra helg!
  • sockersmulan

Haha, känner igen det där alltför väl! Är också jättefeg vad gäller att säga till frisörer att jag inte är nöjd..´

rosesarered skrev 2009-08-28 16:49:30 följande:
    Jo alltså när jag satt där i frisörstolen så tyckte jag inte att det såg så illa ut, jag sa till tjejen att jag tyckte att det var lite mörkt.. Sen när jag promenerade hemåt och tittade i skyltfönstren så tyckte jag att det såg alldeles för mörkt ut. Jag är så feg också, vågar inte säga sånt till frisören mitt hår är rätt slitet också så en omfärgning känns ju sådär. Vi får se jag kanske nöjer mig men nästa gång går jag till en annan frisör!
Svar på tråden JULI - 2010 del2