JULI - 2010 del2
Hihi, eller hur! Misstänker starkt att jag kommer vara ett smärre nervvrak om ett år!
Hihi, eller hur! Misstänker starkt att jag kommer vara ett smärre nervvrak om ett år!
Juli 2010
Fenixx: 3 juli
Tokisen: 10 juli
Periwinkle: 10 juli
sommar10: 10 juli
Kullaberg: 10 juli
sockersmulan: 10 juli
Lycklig 81: 17 juli
Källerudd: 28 juli
Sarahkka: 31 juli
Juli100724: 24 Juli
Jossposs: 31 JUli
MIss Alice: 25 Juli
Grönprickig: 31 Juli
Clea: 31 Juli
Här har vi stött på lite motgångar.. Skulle boka lokalen igår (en bygdegård), och typ det enda datumet under hela sommaren som var upptaget var vårt!!! Aargh! Vill verkligen ha just den lokalen, så nu måste vi komma på ett nytt datum.. Ugh. Lite positivt är iaf att det inte var ngt annat brudpar eller så som bokat lokalen just det datumet, utan det är hembygdsföreningen som ska vara där (deras årliga fest som tydl alltid är en vecka efter Killebomfestivalen i Sölvesborg). Aaargh! Tror visst det bor en bridezilla i mig trots allt.
Fenixx: Haha, skönt att jag inte är ensam om att plötsligt upptäcka en bridezilla inom mig! Synd att du kanske måste lämna tråden! Blir det augusti i stället?
Jolly0: Välkommen hit! Fotbollstokiga vänner o släktingar har vi inte så många, jag och min m2b.. Förhoppningsvis väljer de få är fotbollsintresserade vårt bröllop framför en eventuell match om det skulle krocka.
fenixx: schysst att få passera 1års-linjen 2ggr! håller med om att september är superfint! brukar ju fortf vara varmt då.. jag kanske måste lämna den här tråden jag med, blir eventuellt juni för vår del..
idajohanna82: haha, vi (eller kanske mer jag i det här fallet, haha) resonerade exakt så när vi tittade på datum i juni! vill ju inte missa chansen att se kronprinsessans bröllop på tv, så 19/6 gick bort direkt!
Fy vad trist! Men kan du inte be frisören göra om det? Tror de brukar göra omfärgning gratis..
Haha, känner igen det där alltför väl! Är också jättefeg vad gäller att säga till frisörer att jag inte är nöjd..´