JULI - 2010 del2
Får man hänga på här?
Jag o min sambo ska gifta oss 24 Juli
Får man hänga på här?
Jag o min sambo ska gifta oss 24 Juli
Hur långt har vi kommit i planeringen.... Hm..
Sambon ringde förra veckan o skulle boka kyrkan- Prästen tyckte, om man hörde mellan raderna, att han inte var riktigt klok som ringde så tidigt. Dom hade ingen bokningsbok för nästa år o bad att vi skulle återkomma i September!
Annars så har vi spånat på lite mat o vilka folk som ska bjudas.
Har lite dilemma om det här med brudklänning. Vi har ju inga sånna butiker här på ön, så det blir till att åka till fastlandet. Hur bestämmer man sig? Jag kanske hittar nåt snyggt o underbart i affären men inte vill köpa just då för det finns troligen nån ännu finare o snyggare på nätet.....
Juli 2010
Fenixx: 3 juli
aikidoaasa: 3 juli
Mrs Opp: 3 juli
Tokisen: 10 juli
Periwinkle: 10 juli
sommar10: 10 juli
Kullaberg: 10 juli
sockersmulan: 10 juli
Juli 2010: 10 juli
Lycklig 81: 17 juli
Juli100724: 24 juli
Everton: 24 juli
Gotlandstös: 24 juli
Miss Alice: 25 juli
Källerudd: 28 juli
Sarahkka: 31 juli
Jossposs: 31 juli
Grönprickig: 31 juli
Clea: 31 juli
Ska eran "man" "få" en ring till, eller bara ni/du?
Vi har bestämt att vi båda ska ha två ringar. Jag kanske tom ska ha tre.
Alltså förlovningsringen, en likadan slät ring till och en som är mönstrade eller med stenar.
Juli 2010
suzem: 24 juli
Sajberpillan: 31 juli
Med oss räknat o om alla kommer blir vi 73st (74 det kommer nog att finnas en liten bebis oxå om allt går vägen dock inte våran )
55 vuxna, 15 barn (som sitter vid eget bord) o 3 st mindre barn (som sitter vid vuxenbord) Då har vi snålat in på myyyyycke folk. Har båda ganska stor släkt men har bara valt att bjuda de vi "umgås" med.
Nyen80: 24 juli
suzem: 24 juli
Sajberpillan: 31 juli
Fixade till listan då några fallit bort.....
Vi ska nog beställa inbjudningskort. Jag är inte alls pysslig av mig o inte sambon heller...iaf inte när det gäller sånt pyssel
Kan inte beställa eller så redan nu, eftersom vi inte kan få boka kyrkan förren tidigast i September.
Vi har berättat för min mamma, hans båda föräldrar en bror till honom eftersom han ska vara sån där toastmaster eller vad det nu kallas och så vet mina två allra bästa vänner.
Känns som om det inte händer nåt i planeringen hos oss nu. Kan inte göra så mycket eftersom vi inte vet hur det blir med kyrkan o så. Bor ju iofs inte i ett så stort samhälle så chansen är ju väldigt stor att vi får vår dag o tid, men man vet ju aldrig.
Lokal har vi spånat på o det lutar väl åt att vi ska höra oss för på en " restaurang" o att vi ska låta dem fixa allt med mat o servering. Men eftersom vi bor där vi bor vill man ju inte att allt ska komma ut....ni vet alla känner alla...
Oj redan beställt o fått ringar..... Det får bli nästa år för våran del. Allra helst för mig som pendlar i vikt som jag gör. Vågar inte beställa nån ring nu.
Halloj
Ja om ett år så här dax har man blivit fru
Vi har inte planerat något mer, allt ligger i stiltje. Men det hinns!
Vi har kollat lite på inbjudningskort men det är ju rena djungeln ju.
Ni som ska beställa fördigtryckta...vart ifrån??