JULI - 2010 del2
Hej! jag hittade precis denna tråden! 3 juli-10
Hej! jag hittade precis denna tråden! 3 juli-10
Kullaberg! Ska du gifta dig på kullaberg eller? Vi med... Vilka lokaler velar du mellan? Nyfiken...
Kullaberg: Vi gifter oss också i brunnby kyrka! Tittade också på de lokalerna men flera av dem krävde att man skulle boka alla deras rum, också var de jättedyra! Nu ska vi ha festen på Ellens café i Ransvik och är supernöjda med det! Jättefint är där verkligen... Men det blir lite mer "sommarfest" med buffé, inte den strikta tre-rättersmiddagen.
hej kullaberg! Vi gifter oss 3/7... Så helgen innan er! Jag är inte härifrån från början, men min pojkvän är, och så har jag flyttat hit eftersom han bor här med sina barn. Och jag älskar nordvästra skåne nu! Är egentligen från lund.
Haha ja kompisar kan verkligen känna på sig sådant där... Var hemma hos en kompis för ett tag sedan som jag inte träffat på länge... Hon frågade direkt om vi skulle gifta oss! Likadant en annan kompis frågade bara dagarna efter om vi inte skulle gifta oss. Och jag har inte sagt till någon av dem att vi funderar på det och de har heller aldrig frågat innan... Mysko! De känner nog en bättre än man tror
Får man fråga vilka två du velar mellan Kullaberg?
Ett år kvar för mig med! Har dessutom förlovat mig idag! =D
Idajohanna82: 3 juli
Fenixx: 3 juli
aikidoaasa: 3 juli
Mrs Opp: 3 juli
Tokisen: 10 juli
Periwinkle: 10 juli
sommar10: 10 juli
Kullaberg: 10 juli
sockersmulan: 10 juli
Juli 2010: 10 juli
Fru Indosaurie: 10 juli
Lycklig 81: 17 juli
Juli100724: 24 juli
Everton: 24 juli
Gotlandstös: 24 juli
Nyen80: 24 juli
suzem: 24 juli
Miss Alice: 25 juli
Källerudd: 28 juli
Sarahkka: 31 juli
Jossposs: 31 juli
Grönprickig: 31 juli
Clea: 31 juli
Sajberpillan: 31 juli
Tack!! Nej vi hade planerat att förlova oss exakt ett år innan bröllopet så det blev en romantisk picnic på samma ställe som vi blev ihop på, med mig, min sambo och mina styvdöttrar som fotade när vi bytte ringar! Sen blev det bad hela eftermiddagen! Perfekt!
Oj, visste faktiskt inte ens att det var fotbolls-VM! Och min mamma som är så fotbollstokig haha... Stackars henne! Däremot så tänke vi först boka 19 juni men ädrade oss när vi kom på att kronprinsessan redan snott "vårt" datum! Inte för att jag tror att så många av våra gäster kommer vara bjudna dit haha men vi ville båda kolla på det på tv. Fick lite kommentarer av syrran sen... Ändra bröllpsdatum pga ett tv-program?? Haha tur att det inte var bonde söker fru 3/7 då!
Tack för alla snabba svar!
Hmm oj, måste snart boka då... Men jag vet bara inte vilken frisör! Ska gå i Helsingborg och har aldrig klippt mig där... Får väl resercha lite!
Bilderna tar min sambos syster, tur!