Inlägg från: wiicky |Visa alla inlägg
  • wiicky

JULI - 2010 del2

Hallå! Hoppar med i den här tråden då vi nu bestämt datum :)

• wiicky

Har bokat kyrkan nu, igår och vi har i stort sett valt restaurang och mer eller mindre "paxat" den. Vi ska prata med ägaren om lite saker först. Är en bekant, så jag är säker på att det kommer bli bra.
    Jag och min blivande var och tittade på kläder idag. Det var lite läskigt och jag kände mig som en bov eftersom man, i alla fall inte jag, köper första bästa utan att tänka lite innan. Vi var till två ställen och en av de snyggaste finns i mitt galleri. Provade den med röda detaljer. Jag vill inte skryta eller så, men för en gångs skull satt något bättre på mig än på modellen. Lite osäker dock, tror ni att den kan gå ihop med den buketten som också finns i galleriet?

Malin80 skrev 2009-08-14 22:16:47 följande:
    Hur har ni tänkt göra med musiken och ska ni beställa eller göra era egna inbjudningar/festprogram mm.?
    Vi ska göra våra. Har köpt svart hobbykartong på Clas Ohlson som ska vikas till kort och ska sedan använda oss av vanligt kopieringspapper inuti och ett organzaband i vitt eller rött runt. Man kommer ganska billigt undan då. De kommer inte vara så jobbiga att göra heller. Vet dock inte om cellofanpåsar eller svarta kuvert blir bäst. Vad tror ni?
  • wiicky
    sextontolv skrev 2009-08-25 12:25:55 följande:
    Här kommer en UNG (21år) blivande brud som vill och kommer kanske att gifta sig i Juli 2010 :D Mannen friade den 27 Feb 2009 och han säger att han vill följa traditionen att gifta sig 1 år efter frieriet ;)Så jag hoppas på bröllop sommaren 2010 :)Men guuud så mycket som ska planeras, jag har redan börjat men det är ju riktigt roligt också.
    Välkommen! Är också ung, 19 när jag gifter mig. Ja, det är mycket. Själv kollar jag upp fotografer just nu och sprätter spets från en gammal kjol till dekorationerna....
Svar på tråden JULI - 2010 del2