JULI - 2010 del2
Juli 2010
Fenixx: 3 juli
Tokisen: 10 juli
Periwinkle: 10 juli
sommar10: 10 juli
Kullaberg: 10 juli
Lycklig 81: 17 juli
Källerudd: 28 juli
Sarahkka: 31 juli
Juli 2010
Fenixx: 3 juli
Tokisen: 10 juli
Periwinkle: 10 juli
sommar10: 10 juli
Kullaberg: 10 juli
Lycklig 81: 17 juli
Källerudd: 28 juli
Sarahkka: 31 juli
Ja vi lär ju bli ensamma om vårt datum..men nu sa sambon härom dagen att det kanske är dumt att gifta sig mitt i veckan...folk kasnke inte vill ta ledigt...och då kanske inte kan komma :S
va tror ni bättre på en lördag än en onsdag. Själv känner jag att onsdagen vore helt rätt för vår del, men vill ju samtidigt att folk skall komma?!
Hur hade ni gjort???
Vi ska oxå ha ett "mindre" (beroende på hur ma ser det) bröllop på landet ca 50 bjudna, men det känns lagom.. Ska inte heller vara i kyrka
Min förlovningsring är borstad med både röd och vitguld...En sma
lare del med vitguldnoch en bredare med rödguld. Har tänkt att min vigsel ring skall vara i vitguld..så det liksom blir varannat då jag nu har vitguldet neråt handen...
Lokal är så skönt att ha fixat...har inte ens funderat över det då vi ska vara hos mina föräldrar på landet..men det är skönt att slippa tänkta på den...
...samtidigt som det är lite trist för det känns som jag inte kan göra så mycket ännu...Är sugen på att prata med en ev fotograf och liknande, men folk kommer ju tro man är galen då :S
vad kan man mer göra redan nu...Klipper och klistrar lite på inbjudningskorts ideer, men tar en paus från det...
När ska ni skicka era inbjudningar förresten???
Ja jag vet inte så svårt att veta...Vi har ju bara berättat för mina föräldrar eftersom vi ska vara där och mamma känns lite som en bromskloss, inte till själva bröllopet för de planerar nästan mer än jag ibland, men när det gäller att fatta beslut på henner låter det so om det vore jätte tidigt så jag vågar knappt :P men får väl kanske tänka om...
Jag/vi ska oxå göra egna...har börjat klura och klippa och vika för att se hur vi ska ha det...sååå svårt, någon som har något tips
Tänkte försöka göra dem i sommar då jag är lärare och har sommarlov...skönt att ha dem färdiga + att då kan man göra någon idag och någon i morgon osv..