Inlägg från: Mia 77 |Visa alla inlägg
  • Mia 77

JULI - 2010 del2

Har idag kommit fram till att vi troligen kan spara drygt 10000 mer än vi räknat med från början. Känns skönt, för då kan man bli lite mer vidsynt i sitt planerande

• Mia 77

Har varit i stan och kollat runt lite ¨på fotografer och frisörer o sminkning.
    Kommer billigt undan med håret och makeupen, runt 1200 kr.
    Men vi har insett att vi kommer få ta fotografen efter kyrkan eftersom den är bokad till 14 och det tar 3-4 timmar för mig att bli klar.

• Mia 77

Imorgon ska vi kolla på en lokal som jag tycker verkar jättemysig. Och den är billig vilket inte är någon nackdel

Sen det bästa är att man kan köpa städ, hade varit så skönt att slippa ordna med det dagen efter

• Mia 77

Tror ni det blir för varmt för en 4 åring att ha skjorta, väst och kavaj?

• Mia 77
    JollyO skrev 2009-08-16 13:08:24 följande:
    Hittade fynd för småpojkar på eBay! Finns olika färger och oilka små set jättebilligt! Tänkte köpa detta om tilltänkta näbbens föräldrar säger ja. cgi.ebay.com/NEW-BOY-5-PCS-FORMAL-SUIT-BLACK-...Hoppas att länken fungerar!
    Liknar det jag har hittat till sonen... Du tror inte det blir för mycket kläder även om de kan ta av sig direkt efter cermonin
  • Mia 77

Så nu är lokalen bokad... Blev helt sålda på den första vi kollade på

• Mia 77

Fick hem lite provkort från caligraphen igår... fick sån beslutsångest, sitter och väljer mellan 3 st och nu har vi även pratat om att byta färgtema till vinrött och vitt

• Mia 77

Vi kommer ha osa 20 maj, gifter oss 17 juli

• Mia 77

Kommer ta en en paus från allt planerande och så ett tag (får väl se hur länge jag klarar mig utan bt och allt planernade), men känner mig inte alls upplagd för bröllopsplanering just nu.

• Mia 77

Igår hade vi en helt underbar tjej här från en cateringfirma. Så nu har vi bestämt att vi ska ha dom. Billiga och god mat + att hon troligen kan ordna med en barnflicka

• Mia 77

Karlstadtös i Stockholm skrev 2009-09-01 18:54:48 följande:

Jag hoppar också in i den här tråden! Äntligen har vi bokat plats och tid för bröllopet! Vi kommer att gifta oss i Rottneros Park i Sunne den 24 juli. Jihoo! =) Några fler som har planer på utomhusvigsel? Just nu är det det som känns bäst för oss båda, men funderar lite på hur man kan utsmycka platsen på bästa sätt och hur man planerar för alla väder.
    Ja, vi ska gifta oss ute vid havet
Svar på tråden JULI - 2010 del2