JULI - 2010 del2
Har idag kommit fram till att vi troligen kan spara drygt 10000 mer än vi räknat med från början. Känns skönt, för då kan man bli lite mer vidsynt i sitt planerande
Har idag kommit fram till att vi troligen kan spara drygt 10000 mer än vi räknat med från början. Känns skönt, för då kan man bli lite mer vidsynt i sitt planerande
Har varit i stan och kollat runt lite ¨på fotografer och frisörer o sminkning.
Kommer billigt undan med håret och makeupen, runt 1200 kr.
Men vi har insett att vi kommer få ta fotografen efter kyrkan eftersom den är bokad till 14 och det tar 3-4 timmar för mig att bli klar.
Kommer ni ha barn med på festen?
Imorgon ska vi kolla på en lokal som jag tycker verkar jättemysig. Och den är billig vilket inte är någon nackdel
Sen det bästa är att man kan köpa städ, hade varit så skönt att slippa ordna med det dagen efter
Tror ni det blir för varmt för en 4 åring att ha skjorta, väst och kavaj?
Så nu är lokalen bokad... Blev helt sålda på den första vi kollade på
Lokalen vi har hyrt
hem.passagen.se/aranasgarden/
Fick hem lite provkort från caligraphen igår... fick sån beslutsångest, sitter och väljer mellan 3 st och nu har vi även pratat om att byta färgtema till vinrött och vitt
Vi kommer ha osa 20 maj, gifter oss 17 juli
Kommer ta en en paus från allt planerande och så ett tag (får väl se hur länge jag klarar mig utan bt och allt planernade), men känner mig inte alls upplagd för bröllopsplanering just nu.
Igår hade vi en helt underbar tjej här från en cateringfirma. Så nu har vi bestämt att vi ska ha dom. Billiga och god mat + att hon troligen kan ordna med en barnflicka
Karlstadtös i Stockholm skrev 2009-09-01 18:54:48 följande: