Inlägg från: Fenixx |Visa alla inlägg
  • Fenixx

JULI - 2010 del2

välkommen till oss lycklig81! är själv en "lycklig 81a"

• Fenixx

jag tror det är lite olika från kyrka till kyrka hur dem godkänner låtar och om nån kan spela dem osv.

vi ska inte heller ha vals, utan kör tryckare.

• Fenixx

ja gör det för är sån tjöt om detta med att få gå in med sin pappa eller ej. men även där upp till varje kyrka/präst.

• Fenixx

nä håller med om att man vill att det ska hända saker NU...

• Fenixx

Clea>> kolla upp kyrka och festlokal är bra! även fotograf då dem ofta blir uppbokade tidigt.
    sen se över med tärna, bestman, toastmaster/madame, såna uppdrag.

att välja färgtema kan hjälpa en i djungeln också med allt fint som finns.

• Fenixx

kullaberg>> jag tror det hade varit väldigt läckert att bryta av med lila skor. är ganska vanligt idag ändå att man har en annan färg på skorna. jag ska själv ha guldfärgade skor.

lycklig81>> har vi samma färgtema, förutom att vi har lite guld med.

och som ni andra säger så hoppar man från tårta till klänning, dekoration osv när man funderar.

jag hade hittat en jätteduktig tjej med tårtor, men hon fick tyvärr dra sig ur. bättre nu än då förstårs. men nu hoppas jag på sambons kusin kan hjälpa oss då han är bagare och äger ett konditori och gör otroliga bakverk.

• Fenixx

ja mina skor köpte jag tidigt så dem får stå och vänta i ett skåp ihop med annat till bröllopet.

vi har nån enstaka pysselaffär i stan, men bor ganska nära göteborg så har varit där i 2 vändor. men nu sist när jag skulle köpa pappret till inbjudningskorten/festhäftena så sa hon att dem inte hade mer inne än dem få som låg framme! PANIK...men så fanns det kvar i malmö. och som tur är så har jag en nära vän som kommer därifrån och har släkten kvar där så hon ska ta med sig papprena till mig. vilket I-landsproblem va.

• Fenixx

var väl mest för jag inte ska till göteborg på länge och ville inte åka en extra gång dit bara för papper. så var smidigare med kompisen som ändå ska neråt och hit till oss sen.

låter fint med erat färgtema. just med papper så kolla runt på fler ställen kan jag tipsa om...färgnyanser och pris varierar kraftigt!

har själv köpt våra papper på matton, bäst nyans och bra pris. där får även studenter bra rabatt för er som är det. (min kompis som är det köpte åt mig)

även INEX har mycket papper och billigare med stämplar, stämpelfärg osv.

• Fenixx

nu har vi en sån speciell lokal att vi inte kommer ha dukar osv där med middagen. men på 1a valet av lokal där vi var och tittade så hade jag tänkt mig vita dukar och så bruna löpare med dekoration med grönt och så lite guld...

• Fenixx

låter väldigt fint. jag tycker om när man har blommor i vatten som prydnad med.

ska bli så skoj att se bilder från allas bröllop sen.

Svar på tråden JULI - 2010 del2