Inlägg från: Juli100724 |Visa alla inlägg
  • Juli100724

JULI - 2010 del2

LyckligTjej skrev 2009-08-06 01:04:03 följande:
    Behöver eran hjälp!!! Denna djungel med klänningar, ju mer man kolladesto svårare blir detHar 2 klänningar i mitt bildgalleri, kila gärna in där och säg sedan va ni tycker.Vem av dem ska jag ha?????????????Natti Natti
    Hej. Jag tycker den andre. Ska du beställa där?? Har hittat en som jag oxå ville ha, men jag och englska går inte i hop =) Hur gör man om dom ska välja ut en passade underkjol???
    Du kanske inte har kommit så långt =)
  • Juli100724

www.millybridal.com/store/comersus_viewItem1.asp&idCategory=50 Den tycker jag är jätte fin..Men vet inte vilken underkjol..men skickar dom ett mail lr om vilken dom tycker??? Ja dom är väldigt billiga...

LyckligTjej skrev 2009-08-06 10:50:18 följande:
    Juli100724: Missade att svara på resterande Satt igårkväll och läste i Kina-tråden och om jag fattat det hela rätt så ger dem förslag på olika underkjolar som passar till din klänning.Det här va i alla fall MillyBridal som gjorde så... dem verkar vara väldigt bra, har bra kontakt med köpare osv + att man hela tiden följer klänningens gång, dem mailar bilder allteftersom dem gör nåt så man får ge klartecken på att det blir som man tänkt.Vilket är toppen. Har inte läst nåt om att man får några bilder från Matildas fest. Men båda har fått bra omdömmen av köparna. Det är inte lätt det här..huga
  • Juli100724

Jag tror att det verkligen kan bli skit snyggt. ja jag är lite osäker men tror att jag ska beställa den..=)

LyckligTjej skrev 2009-08-06 11:25:19 följande:
    Ska tillägga att jag fick inte länken att fungera på Millybridal så därför fick det bli Matildas fest istället
  • Juli100724
    LyckligTjej skrev 2009-08-06 12:59:02 följande:
    Juli100724: Ska du i så fall beställa din från MillyBridal?
    Ja det tror jag..är ju väldigt billigt. Har en kommpis som beställde där förra året..hon blev helnöjd. Men jag vet inte om den modellen är bra på mej, har lite kärleks handtag..men hoppas hoppas
  • Juli100724

Mia 77 skrev 2009-08-06 20:51:51 följande:

Har lagt in 2 klänningar i mitt galleri, gå gärna in och kommentera vilken klänning du skulle valt
    Den första var jättte fin =)
  • Juli100724

Ja hoppas dom vill. =)

LyckligTjej skrev 2009-08-06 20:09:10 följande:
    Nu har jag mailat Milly Bridal och hört mig för om dem kan kombinera klänningarna till mig. Ett steg närmare drömklänningen
  • Juli100724

Jag ska nog beställa min på måndag =)

LyckligTjej skrev 2009-08-06 22:08:33 följande:
      Ja jag väntar spänt på svar
  • Juli100724

Ja jag känner mej redo att beställa =) Ska beställa den en storlek mindre, så får man kämpa på med ca 6 kilo =) det klara jag.
    Jo vi är nog så bekväma att beställa våra färdiga. HIHI E inte jätte mycket för pyssel, och sen har vi en liten på 6 mån som tar all tiden. Så jag känner att jag inte ha ror att göra 25 st. Gjorde egna till våran son dop med syrran och det var ett helvete att skriva alla =)
    Men hade jag haft tid och lust att jag nog gjort dom själva.. =)

LyckligTjej skrev 2009-08-06 22:13:31 följande:
      Åh va kul, själv tänkte jag gå ner några kilon innan jag beställer klänningen.Så jag får hålla mig till tåls ett tag till Blir det den du länkade? halterneckmodellen?..den va jättefin!Hur går det med allt annat då, börjat klura på inbjudningskort osv?Jag va till svärmora nu ikväll och lånade hem Panduro Hobby funderar på attpyssla ihop korten själv. Men har även varit inne på att beställa från Calligraphen.Men det är ju sååå roligt med allt pyssel
  • Juli100724

Japp den blir den..jag föll för sen direkt..och tror inte jag kommer ångra mej...

LyckligTjej skrev 2009-08-06 22:13:31 följande:
      Åh va kul, själv tänkte jag gå ner några kilon innan jag beställer klänningen.Så jag får hålla mig till tåls ett tag till Blir det den du länkade? halterneckmodellen?..den va jättefin!Hur går det med allt annat då, börjat klura på inbjudningskort osv?Jag va till svärmora nu ikväll och lånade hem Panduro Hobby funderar på attpyssla ihop korten själv. Men har även varit inne på att beställa från Calligraphen.Men det är ju sååå roligt med allt pyssel
  • Juli100724

Min sambo är inte heller me så mycket. Men det är han aldrig..hihi Han tycker jag sköter det jätte bra. Han tyckte jag gjorde så fint dop så han tror jag fixar detta lika bra. Men han börjar fråga mer och mer. Men tror att nästa år kommer han bli mer inne i det. Han tycker vi har ett helt år på oss =)

Svar på tråden JULI - 2010 del2