JULI - 2010 del2
Du kanske inte har kommit så långt =)
www.millybridal.com/store/comersus_viewItem1.asp&idCategory=50 Den tycker jag är jätte fin..Men vet inte vilken underkjol..men skickar dom ett mail lr om vilken dom tycker??? Ja dom är väldigt billiga...
Jag tror att det verkligen kan bli skit snyggt. ja jag är lite osäker men tror att jag ska beställa den..=)
Mia 77 skrev 2009-08-06 20:51:51 följande:
Ja hoppas dom vill. =)
Jag ska nog beställa min på måndag =)
Ja jag känner mej redo att beställa =) Ska beställa den en storlek mindre, så får man kämpa på med ca 6 kilo =) det klara jag.
Jo vi är nog så bekväma att beställa våra färdiga. HIHI E inte jätte mycket för pyssel, och sen har vi en liten på 6 mån som tar all tiden. Så jag känner att jag inte ha ror att göra 25 st. Gjorde egna till våran son dop med syrran och det var ett helvete att skriva alla =)
Men hade jag haft tid och lust att jag nog gjort dom själva.. =)
Japp den blir den..jag föll för sen direkt..och tror inte jag kommer ångra mej...
Min sambo är inte heller me så mycket. Men det är han aldrig..hihi Han tycker jag sköter det jätte bra. Han tyckte jag gjorde så fint dop så han tror jag fixar detta lika bra. Men han börjar fråga mer och mer. Men tror att nästa år kommer han bli mer inne i det. Han tycker vi har ett helt år på oss =)