JULI - 2010 del2
Jag gillar inte heller & men med den stilen så ser det ut så... :S vet inte riktigt hur jag ska göra..kanske kan hitta någon annan stil som liknar texten men ser bättre ut..?!
Jag gillar inte heller & men med den stilen så ser det ut så... :S vet inte riktigt hur jag ska göra..kanske kan hitta någon annan stil som liknar texten men ser bättre ut..?!
Fru Indosaurie skrev 2009-06-22 19:36:22 följande:
Nu har jag reducerat det till två monogram egentligen lika dana..men med olika &. Kan man ha & i en annan stil än övriga texten?? vilket är finast nu???
ja jag vet jag har beslutångest och så även min sambo =)
Då får det nog bli den högra...hur svårt kan det egentligen vara kommer ju bli super med vilken som..när man sen inte jämför med någon annan så kommer ju den man valt vara jätte fin, det är de där valmöjligheterna som ställer till det =)
Våra föräldrar vet oxå och vissa av min m2b kusiner då svärmor inte kunde hålla tyst (fortfarande arg för det :S) men annars är det en stor hemlis till inbjudan skickas ut nästa år..svårt men roligt inte ens min bror vet =)
vet inte riktigt hur vi ska berätta för toastmadammerna (eller hur säger man när de är fler), fundera på att bjuda hit dem på middag för en trevlig kväll och sen berätta...
Som sagt hade ju oxå tänkt höst, men vem vet kanske hinns med redan nu innan semester om hon är ledig någon dag annars blir det augusti
Precis BT är guld värt i detta läge :P
Ibland saknar jag det momentet med att välja kyrka och lokal. Håller tummarna...Visst gör det en hel massa när man har bestämt något =) Lycka till!!
Någon sa något bra tips på någon god efterrätt...
Vi ska ha
rödlökscheeskake med stenbitsrom till förrätt
grill buffé till huvurätt
Men efterrätten är fortfarande ett stort frågetäcken
Vi ska göra själva. så om det vore något fryst som går att göra innan vore ett pluss...eller iaf något som går att göra lite i förväg...tips??