Inlägg från: Bröllopsfanatiker |Visa alla inlägg
  • Bröllopsfanatiker

Bröllopsresan är viktigast av allt!

Asså, jag förstår inte de som inte åker på bröllopsresa, den är ju lika viktig som själva bröllopet - om inte viktigare!! Det första jag gjorde när min hubby friade var att visualisera hur vi ligger på en strand på Bali, i skuggan av en palm med en Margharita i handen... O ljuva dröm, detta ska bli den bästa resan i mitt liv!

Hur tänker ni som inte vill ha en bröllopsresa, eller inte tycker att den är så viktig??

Ha det bra alla kära!

xxx

• Svar på tråden Bröllopsresan är viktigast av allt!
  • Bröllopsfanatiker

Okej, jag börjar förstå hur ni tänker, det verkar vara en allmän åsikt att resans var, när och hur inte är det viktigaste, utan att man får vara med varandra. Ja, det kan jag ju absolut hålla med om. Det är ju en ny början, ett nytt liv man påbörjar och bröllopsresan är ju själva utgångspuinkten... sen om man spenderar den i en sommarstuga i Sverige, hemma i sängen i lägenheten i Allingsås eller på en strand på Bali spelar mindre roll, huvudsaken är att man får vara med varandra. Dock tycker jag att man ska ta vara på tiden efter bröllopet! Inte börja jobba direkt, det fattar jag inte alls...

xxx

Svar på tråden Bröllopsresan är viktigast av allt!