Inlägg från: Åsa Erika |Visa alla inlägg
  • Åsa Erika

Hötorget???

Hej!
    Vi verkar ha exakt samma tanke! Kul att höra.
    Jag tänker köpa ca 5 st stora kallor till mig två-tre till tärnan och en var till bestman och min M2bB. Min ska jag sätta ett vitt sidenband omkring i mitten av själkarna och fästa dem med pärlnålar, likaså med tärnans. Hur jag ska göra männens funderar jag på än.
    När jag har kollat runt i Stockholm så varierar priserna på min bukett från 700-1700 kr!! Männens från 50 - 250 kr.
    Om budget håller så blir det buketten från 700:- men de ligger rätt off för mig.
    När gifter du dig?

• Åsa Erika

Har köpt en bukett kallor där tidigare och de har hållt sig fina flera dagar och kostade då 50 kr för 10 st. men det var innan de gick hem för dagen.
    De floriser jag pratat med har sagt att priset varierar men de priser jag har fått är ca. De kan bli dyrare och billigare...

• Åsa Erika

De går att köpa hos florist eller så kan man ta nålar som de muslimska kvinnorna anväder i sina sjalar (åk då ut till tensta rinkeby liknande där är dom billiga) eller så kan du köpa de som finns som knyppelnålar!

• Åsa Erika

Passionsblomman:
    Vart jobbar du så man vet att man får bra hjälp om man vill köpa blommor i affär?

passionsblomman skrev 2009-06-05 22:45:26 följande:
    Asiatiska liljor doftar inte och pistillerna är lätta att ta bort.Ros är mest hållbart i coursage.nu gifter vi oss skrev 2009-06-05 22:36:18 följande:
  • Åsa Erika

På hötorget idag fanns det rosa, lila, svarta meninga vita kl 14 men är man där i tid så finns det nog! ;) Finns i olika storlekar...

Svar på tråden Hötorget???