Inlägg från: 20090725 |Visa alla inlägg
  • 20090725

Är det försent?

floristen som skulle göra min bukett har hoppat av då hon skall åka utomlands, (en kompis till min bror) jag e absolut inte arg på henne, bara lite besviken eftersom ag litar på henne till 1000% när det gäller blommor! så nu måste jag ge mig ut för att hitta en ny florist!

men min fråga, Är det örsent att hitta en florist nu, vi har 52 dagar kvar till vårt bröllop???

• Svar på tråden Är det försent?
  • 20090725

nä, det är inte direkt ett stort jobb (hoppas jag) bukettewn finns i mitt galleri! det e en ganska enkel bukett!

• 20090725

åhhh... det hade jag inte klarat av, även om jag tror att det hade funnits blommor till min bukett inne ( e inte noga med just den nyansen på den rosa bloman) men jag vill ha det klart så att jag vet att det bara e att hämta ut den!

• 20090725

exakt samma här! vi har ju rosa på massa saker, men de mesta är faktst olika nyanser, vissa saker e jätte ljusrosa å vissa mörk rosa, så det spelar ingen roll för min del vilken det b,lir, bara det blir samma på min å tärnornas blommor å gubbens corsage

• 20090725

alla butiker här i närheten (linnestan) göteborg har semesterstängt den veckan, så nu måste jag åka ut å leta!

• 20090725

jag behöver all hjälp jag kan få, alla jag har varit på idag har stängt hela juli.

lecaroline skrev 2009-06-03 15:12:24 följande:
    Om du hehöver hjälp att leta så hojta. Finns ju mycket här inne i stan och de stänger ju inte hur som helst ...
  • 20090725

yes, stängt där oxå, hon rekomenderade en i vasastan, så jag tänkte gå dit å kolla imon, men hon på prinsgatan skulle tydligen vara jätte duktig (enligt hennes konkurenter runt omkring)

• 20090725

yes, skall göra det, direkt på morgonen! då får jag mig en morgon promenad oxå, två smällar i ett :)

• 20090725

om du har vägarna förbi så får du gärna göra det!

har inte hunnit, har fått lite annat att göra typ försöka få ett arbetsgivar intyg, som jag måste skicka till a-kassan, men hon som har han om det har semester å det e ingen annan som kan fixa det, å med det, så drar de ut på ersättningen från a-kassan ännu mer, eftersom de inte börjar behandla mitt ärende förrens jag skickat in de pappret!!!!! så jag håller på att bråka med företaget om det just nu!!! jättttte kul....*not*

Svar på tråden Är det försent?