Inlägg från: lillamånblomma |Visa alla inlägg
  • lillamånblomma

Shit jag kommer aldrig få gifta mig...

Jag tycker man ska unna sig det som man verkligen tycker är viktig och väljer bort saker som är inte så viktig. Jag kan tänka mig att det är dyrt i Uppsala eftersom det är redan dyrt i Enköping. Men det visade sig efter mycket letande att det finns vissa restauranger som gör en mycket bra pris för hela paketet så som du vill. jag känner nämligen likadan, jag ville inte ha catering och hyra själv personal osv men samtidigt skulle det vara billig också. Nu blev det så att vi fira i en Restaurang med trerättersmiddag och fest efteråt för 350 SEK för maten och 200 SEK Dryck per person. PÅ festen finns det dryck att köpa i baren till självkostnadspris.
    Tips för gästlistan: Bjuder dem som är dig viktig men oftast blir det ju så att man måste kompromissa några faster osv. Det har jag gjort men helt sagt ifrån kusiner osv. Nu kommer vi vara 50 stycken och dem mesta av dem är verkligen folk jag älksar och bara några som man typ aldrig träffar. Ge inte upp alltså

• lillamånblomma

Jag håller faktiskt med att man ska unna sig det bröllopet man själv föreställa sig utan att kompromissa bort saker som er viktig för en, men å andra sidan kände jag likadan som du när det gällde bröllopet Gizza, eftersom jag är student och då blir det inte mycket med att lägga undan pengar och man vill ju inte väntar i evigheter.

Svar på tråden Shit jag kommer aldrig få gifta mig...