Inlägg från: MV85 |Visa alla inlägg
  • MV85

MAJ 2010

Eftersom vår tråd är avstängd startar jag en ny här så vi kan fortsätta vårt härliga tjötande

Här samlas alltså vi som gifter oss i Maj månad 2010, nykomlingar som "gamla" rävar

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-06-03 16:02
    Vår förra tråd:
    brollopstorget.se/Forum-1-22/m3306394.html

• Svar på tråden MAJ 2010
  • MV85

Puffar lite så fler ska hitta "hem" igen

• MV85

Det låter som en underbar dag Härligt att få höra att man är uppskattad på jobbet!

• MV85

Ja, det är en lördag - det är vårt datum

• MV85

Vi har bokat allt som har med fest och mat att göra då vi köper en pakettjänst som bara ska anpassas efter oss vad gäller vilka rätter vi ska ha.. ska proväta menyn i augusti så får se hur det blir då.
    Klänningen tror jag är klar (tror... hmm ändrar mig titt som tätt)
    Tärnan är vald och tillfrågad
    Tiaran är köpt
    Inbjudningskorten är klara för tryckning
    Vigselprogrammet är klart för godkännande och tryckning
    Festprogrammet var klart tills en kompis "kidnappade" dem
    Ska bestämma mig för frisör som fixar sminket oxå (väljer mellan2)

Det som känns som vi har kvar är att välja kyrka o florist.. Kyrkan borde bli vald nu i sommar, men floristen kan vänta tills i höst, så vi ligger rätt bra till tror jag

• MV85

Du får kolla runt o se om du inte hittar rätt klänning... För min del ser jag det som klart, för att jag bestämt vilken jag vill ha - där med inte sagt att den är köpt, eller ens påbörjad sömnad Kommer inte beställa den förrän i december - januari nån gång men det bekymrar mig inte alls för nu är jag så säker på de två alternativa beställningsställen jag har att jag inte är det minsta orolig över den längre

• MV85

Nu gifter vi oss: Antagligen blir det en kopia eftersom det inte går att få tag i originalet här i Sverige vad det verkar som... Priset på originalet är inte så farligt annars.. ca 9000, men vet ju inte vad en ev. återförsäljare tar här.. Har inte lyckats hitta någon som sagt...
    Men jo, den är lite av en dröm.. O jag har varit på väg att fega ur att köpa den ett par gånger, men har insett att det är den jag ska ha - ingen annan tilltalar mig lika mycket.
    Har inte sett några andra bilder på den tyvärr.. har försökt att googla efter den o så, men verkar inte finnas några andra bilder att få tag i på nätet..

• MV85

enligt designern säljer de inte online någonstans, så det lär inte vara godkända återförsäljare de som säljer online, fast de tar betalt för ett original... Snarare troligt att någon butik här omkring kanske kan få lov att ta hem en klänning åt mig om jag har tur.. Ska prata med en tjej som varit jättegullig o försökt fixa en massa med ett annat märke åt mig o se om hon kan göra något

• MV85

Snuttfia: Vi har vinrött/mörkrött, vitt och detaljer i guld och silver...
    Vi har inte ens börjat titta på kyrka än, fast vi har massa annat klart hehehe

• MV85

Tattoo82: vi gifter oss i kyrkan.. eftersom m2b är troende blivande präst/pastor till o med

• MV85

O jag hoppar ut här ifrån...
    Lycka till tjejer med alltsammans! Hoppas ni får helt underbara dagar som lever upp till era drömmar.

• MV85
    Zavannah skrev 2009-06-18 11:46:49 följande:
    Oj vad har hänt?! Du behöver såklart inte berätta om du inte vill. Sköt om dig! KRAM
    Utan att gå in för mycket på det så är bröllopet avblåst och vi pratar inte ens längre med varandra...
Svar på tråden MAJ 2010