• MV85

MAJ 2010

Eftersom vår tråd är avstängd startar jag en ny här så vi kan fortsätta vårt härliga tjötande

Här samlas alltså vi som gifter oss i Maj månad 2010, nykomlingar som "gamla" rävar

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-06-03 16:02
    Vår förra tråd:
    brollopstorget.se/Forum-1-22/m3306394.html

• Svar på tråden MAJ 2010
  • MV85

Puffar lite så fler ska hitta "hem" igen

• Zavannah

Skönt att hitta tråden igen

Idag har jag haft världens bästa dag. Tror nästan att jag drömmer
    Jag har bokat kyrkan, 15 maj kl 15 blir vår vigsel. Sedan har jag köpt ett par underbara vita skor till bröllopet.

Dessutom har jag vunnit ett presentkort på 500 kr i en känd blogg
    Och jag blev avtackad av en av grupperna på jobbet nu ikväll (jag flyttar i sommar) och dom lovordade mig i tre timmar typ *rodnar* Ojojoj vilken dag

• MV85

Det låter som en underbar dag Härligt att få höra att man är uppskattad på jobbet!

• nu gifter vi oss

Oj, den här tråden har jag inte haft vetskap om.
    Vi har inte bokat lokal än med preliminärt datum blir 29/5 2010. Det är väl en lördag va? *har ingen kalender*

• MV85

Ja, det är en lördag - det är vårt datum

• UBW

Vårt datum också! Om allt går vägen.
    Vigsel klockan 16 och fest sådär vid 18.
    Har inte bestämt var vi ska vara än dock, har preliminär bokat två kyrkor och två festlokaler.
    Tänkte börja kolla efter klänning i höst (när jag har gått ner några fler kilon ). Är det lagom med tid?

• Miapia 34

15/5-2010 är vårt datum. Vi har inte bokat lokal eller kyrka. Klänningsbestyret får vänta tills i januari. Just nu koncentrerar jag mig på min bantning. Jag ska gå ner 25 kg till bröllopet.

• Marjo

Vi ska också gifta oss 29/5, mindre än ett år kvar nu :)

• nu gifter vi oss

Men vad roligt att vi är så många med samma dag! Då kan vi stressa och få kollektiv panik de sista veckorna då.

• Mamli

Haha jag gifter mig också 29 / 5

Hur långt har ni kommit i planeringen?
    Vi har bokat kyrka och lokal, bestämt brudtärna...
    Jag VILL börja hitta mig en klänningen men måste vänta så länge som de går, vill inte väga massor på den stora dagen

Svar på tråden MAJ 2010