Inlägg från: Zavannah |Visa alla inlägg
  • Zavannah

MAJ 2010

Skönt att hitta tråden igen

Idag har jag haft världens bästa dag. Tror nästan att jag drömmer
    Jag har bokat kyrkan, 15 maj kl 15 blir vår vigsel. Sedan har jag köpt ett par underbara vita skor till bröllopet.

Dessutom har jag vunnit ett presentkort på 500 kr i en känd blogg
    Och jag blev avtackad av en av grupperna på jobbet nu ikväll (jag flyttar i sommar) och dom lovordade mig i tre timmar typ *rodnar* Ojojoj vilken dag

• Zavannah
    MV85 skrev 2009-06-17 13:32:26 följande:
    O jag hoppar ut här ifrån... Lycka till tjejer med alltsammans! Hoppas ni får helt underbara dagar som lever upp till era drömmar.
    Oj vad har hänt?! Du behöver såklart inte berätta om du inte vill. Sköt om dig! KRAM
  • Zavannah
    MV85 skrev 2009-06-18 14:04:21 följande:
    Utan att gå in för mycket på det så är bröllopet avblåst och vi pratar inte ens längre med varandra...
    Men usch vad tråkigt Kommer sakna dig i tråden! Massa kramar!!!
  • Zavannah

Vill passa på att välkomna alla nya Kul att vi börjar bli några stycken här i tråden!

Tänkte att det kunde vara roligt med en liten presentation av oss själva.

Själv heter jag Anna och är 29 år. Jag och min blivande bor i Blekinge, men ska gifta oss i Uddevalla eftersom jag är därifrån.

Vi gifter oss den 15 maj

• Zavannah

Fröken Strössel skrev 2009-06-26 19:15:03 följande:

Hej tjejer! Hur gör ni med bröllopsresa? Åker ni direkt efter bröllopet eller senare under sommaren/hösten. Just nu är vi inne på att åka torsdagen efter bröllopet men blir det kanske för mycket att tänka på precis innan? Road trip i Kalifornien står på schemat!!
    Vi ska åka under sommaren tänkte vi Och vad kul, vi ska oxå bila i Kalifornien!
Svar på tråden MAJ 2010