• MV85

MAJ 2010

Eftersom vår tråd är avstängd startar jag en ny här så vi kan fortsätta vårt härliga tjötande

Här samlas alltså vi som gifter oss i Maj månad 2010, nykomlingar som "gamla" rävar

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-06-03 16:02
    Vår förra tråd:
    brollopstorget.se/Forum-1-22/m3306394.html

• Svar på tråden MAJ 2010
  • Zavannah
    MV85 skrev 2009-06-18 14:04:21 följande:
    Utan att gå in för mycket på det så är bröllopet avblåst och vi pratar inte ens längre med varandra...
    Men usch vad tråkigt Kommer sakna dig i tråden! Massa kramar!!!
  • Zavannah

Vill passa på att välkomna alla nya Kul att vi börjar bli några stycken här i tråden!

Tänkte att det kunde vara roligt med en liten presentation av oss själva.

Själv heter jag Anna och är 29 år. Jag och min blivande bor i Blekinge, men ska gifta oss i Uddevalla eftersom jag är därifrån.

Vi gifter oss den 15 maj

• nu gifter vi oss

Jag heter Nina, är 30 år och bor i Stockholm. Här ska vi också ha bröllopet, önskedatumet är 29/5 2010 men eftersom lokalen inte är bokad än låter vi det vara lite öppet. Mkt svårt att hitta billiga lokaler som tar mer än 50 pers här!

• Fröken Strössel

Sofia heter jag och jag bor i Stockholm. Vi gifter oss 15 maj nere i Skåne. Blir en utomhusvigsel följt av fest i en vacker korsvirkesloge från 1800-talet. Var och tittade på lokalen och trädgården i helgen och jag tror det komemr bli jättebra!

• AngelicaJohansson

Jag och min blivande gifter oss i Fattmomakke i slutet av Maj! Jobbar en vecka till sen ska vi upp och fjällvandra i området och kika på kyrkan och lokal!

• UBW

Jag heter Ulrika och om allt går som planerat ska jag och min kille, som jag varit tillsammans med i åtta år, gifta oss 29:e maj. Vi bor i Sthlm men kommer att gifta oss i Växjö-trakten, där jag kommer ifrån. Vigsel i en liten medeltidskyrka ute på landet följt av fest på säteri i naturskön miljö.
    Längtar!

• MillionStars

Jag ska också gifta mig den 22/5 2010! Vi har varit tillsammans i snart 9 år och har en son som blir 1 år imorgon! Så det är på tiden att vi gifter oss! Det ska bli så roligt men det känns ju som att det är en evighet till det är dags! För övrigt så bor vi någonstans i värmland, på landet och vi ska gifta oss på en hembyggdsgård.

• bimadrock

Jag hoppar in här! :) Vi ska gifta oss fredagen den 28 maj. Vill inte gå ut med namn här om det är några släktingar som snokar runt. ;) Vi har inte berättat för familjen än men när det är klart så kan jag berätta lite mer. Ska hur som helst inte gifta oss i staden där vi bor. Tror vi ska hålla det borgligt. Lokalen är inte bokad än, men ska åka o kolla nu i sommar.

• snuttfia

Jag heter Maya och bor utanför Borås. Jag och min sambo har varit tillsammans i snart 9 år och har två barn (1 och 3 år gamla)så nu är det väl dags att slå till. Vi har inte bestämt vilken kyrka det blir och vart vi ska ha festen, men det blir i kyrkan i vart fall är det tänkt. Ett litet bröllop med 30-40 gäster blir det.

• Pingstdagen2010

Ville bara dela med mig av dagens glädjeämne! Idag hämtade jag ut våra förlovningsringar hos guldsmeden Anders Fors. De är helt underbart fina! Jag är sssåååå nöjd! Ringarna gnistrar och glimmar. Jag hoppas att gnistret håller i sig ett litet tag till :)

Svar på tråden MAJ 2010