Martinaa skrev 2009-07-13 15:26:47 följande:
Hej på er! Kul att det fanns en maj 2010-tråd! Vet dock inte ännu om jag "får" vara här, men vi hoppas på 15 maj. Imorgon ska vi åka och höra med kyrka och lokal *håll tummarna för oss*Eftersom det inte är offentligt för släkt och vänner ännu så avslöjar jag inte något om oss, men jag kan säga vad planeringsfreaket jag gjort hittills:* Registrerat en domän och snickrat ihop en egen bröllopshemsida som kommer bli offentlig samtidigt som inbjudningarna skickas ut.* Har en i stort sett klar gästlista (kan komma att ändras lite)* Gjort ett första utkast på budget (och insett att en lottovinst inte skulle sitta fel... )* Utsett kyrka och lokal, men ej bokat *hoppas hoppas** Halvt bestämt färgtema till blått, vitt och silver.* Kikat och klurat på stil och tillverkning av egna inbjudningskort, festprogram och placeringskort, samt lurat lite på bordsdekorering.* Bestämt typsnitt till ovanstående trycksaker (men kan nog ändras)* Gjort ett första utkast på vigselprogram* Har ett nästan färdigt festprogram med två egenkonstruerade korsord! (vet inte om jag ska vara stolt eller skämmas, haha)* Hittat en klänning på
Littlecoral.com men ska vänta med att beställa.* Drömt, tänkt, funderat, längtat, klurat, planerat och tänkt ännu mer på den stora dagen
Gaaaahhh!!! Ni ger mig ångest... vi har inte ens hunnit hälften av vad ni har gjort... Vi har bokat kyrka, lokal, fotograf och sviten!