• MV85

MAJ 2010

Eftersom vår tråd är avstängd startar jag en ny här så vi kan fortsätta vårt härliga tjötande

Här samlas alltså vi som gifter oss i Maj månad 2010, nykomlingar som "gamla" rävar

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-06-03 16:02
    Vår förra tråd:
    brollopstorget.se/Forum-1-22/m3306394.html

• Svar på tråden MAJ 2010
  • Veronicamy

dittdatten... ja smaaart med julkorten o det...
    ja vi har inte kunnat hålla oss direkt , de flesta vet faktiskt. tråkigt men så e det !! går inte hålla hemligt i våra släkter heller allla blev såå glada och berättade det vidare hehe..

Martinaa: vårt hyra/ boende och allt går på mycket för oss med tror ja vi har bara räknat i lite allmäna svängar på det och det kostar om det ska va så fint som vi vill! ´man gör ju faktiskt detta bara en gång (förhoppnignsvis) *skrattar*
    tycker absoilut inte du ska skämmas, bra att du inte gör det!! kan man få det man vill ha så varför inte ta det då! GRATTIS! glad för er skull!!
    Åhhh va bra det lät att få allt det där i ett paket, jag vill ju ha med frisör och make up till mitt bröllop så jag o mina tärnor ska få allt där men fattar inte riktigt hur ja ska hitta det men det behöver man kanske inte boka än heller eller va tror ni???

vi kommer med ha vår vigsel vid 16 tiden! sätter oss vid middagen vid 18 så emellan där tar vi kort o minglar o så =)

längtar sååå tills den 22:a Maj nuuuu!!!

• Veronicamy

vi kommer ta kort efter, vill inte ses innan vigseln coh sen kommer ja va sååå nervös, efteråt kommer ja på lyckorus och ha det roligaste kvar om ni förstår hur ja menar? nervositeten kommer ha släppt då!!
    Så vi kommer ha fotografering mellan vigsel o middag =)

• Martinaa

Jag har nog tänkt att vi ska fotograferas innan vigseln, men jag vill nog ha lite "kompletterande" fotografering efteråt också, men inte för länge så gästerna får vänta. Enligt denna tråden www.brollopstorget.se/Forum-1-4/m3487803.html angående vad som gäst tycker är bra och dåligt, så är det flera som svarat att det är drygt att vänta på ett brudpar som fotograferas, och det kan jag ju förstå.
    Så därför vill jag ha "huvudfotograferingen", eventuellt i studio och så INNAN vigseln, men sedan lite kompletterande utomhusbilder vid och utanför kyrkan efter vigseln som nygifta. Jag har tur som har en bror som är duktig fotograf så jag ska be honom fotografera, så slipper jag betala en yrkesfotograf flera timmar för jobb både före och efter. Min bror fotade min andra brors bröllop förra året så det är nog inga problem. Däremot ska vi nog anlita en "riktig" fotograf innan vigseln för lite studiobilder och så.

• patrikoannika

I dag har vi köpt klänning!!

Det blev denna:

www.lilly.dk/Default.aspx&M=eCom_Catalog&PID=&ProductID=PROD395

Precis vad vi sökte efter så det var bara att slå till!

• Martinaa

Superfin!! Precis en sån som jag själv kan tänka mig!!

• Fröken Strössel

Superfin klänning!

Åh vad kul att ha beställt

• patrikoannika

De hade utförsäljning och bara en klänning kvar. Så efter en hel del velande bestämde vi oss. Det fick bli den. Den är ganska enkel, men ändå jättefin. Den gör sig mycket bättre i verkligheten än på bild. Priset kunde jag inte heller klaga på. Jag köpte underkjol, tiara och slöja också och betalade strax under 8000. Mer pengar till en ring! Hi hi...

Men jag trodde inte att jag skulle få den på direkten, men det fick jag om jag ville. Nu ville jag inte det eftersom vi fixar och renoverar i vårt hus och här flyger byggdamm och grejor hela tiden. Så den hänger i affären så länge jag vill. Men om jag hade velat hade jag haft min klänning hemma nu. Leveranstid på 3 minuter. Slå det om ni kan!

• Fröken Strössel

Låter jättebra, vilken tur ni hade! Åh jag kanske också ska ta och beställa min klänning... Hade tänkt att vänta till sep/okt men kanske lika gärna ska slå till.

• Martinaa

Jag ska nog vänta med att beställa, för att jag är rädd att jag kommer hitta nån annan och ångra mig :P Det är ju trots allt ett tag kvar

• patrikoannika
    Martinaa skrev 2009-07-17 18:24:46 följande:
    Jag ska nog vänta med att beställa, för att jag är rädd att jag kommer hitta nån annan och ångra mig :P Det är ju trots allt ett tag kvar
    Jag veeeet, jag är /var också rädd för det. Men därför har jag nu bestämt mig för att INTE kolla mer på klänningar, utan "nöja" mig med den jag har köpt.

Men det är sant, det är ett bra tag kvar. Därför var det nog också bra att jag inte tog hem den så att jag tittar mig trött på den.
Svar på tråden MAJ 2010