• MV85

MAJ 2010

Eftersom vår tråd är avstängd startar jag en ny här så vi kan fortsätta vårt härliga tjötande

Här samlas alltså vi som gifter oss i Maj månad 2010, nykomlingar som "gamla" rävar

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-06-03 16:02
    Vår förra tråd:
    brollopstorget.se/Forum-1-22/m3306394.html

• Svar på tråden MAJ 2010
  • johi77
    CiaLovesAndreas skrev 2009-07-19 21:48:09 följande:
    Tycker du inte att det är fart i den?Åh, det lät fint med veranda mot havet
    Får lyssna på den så kanske jag ändrar mig

Vad mkt det är att tänka på... Jag sitter kvällarna i ända framför datorn med anteckningsblocket bredvid. Kan man redan ha blivit en bridezilla?

Ska kolla in det där med kinaklänning även om jag nog är för feg för att våga mig på nåt sånt.
  • CiaLovesAndreas
    johi77 skrev 2009-07-19 22:33:11 följande:
    Får lyssna på den så kanske jag ändrar mig Vad mkt det är att tänka på... Jag sitter kvällarna i ända framför datorn med anteckningsblocket bredvid. Kan man redan ha blivit en bridezilla? Ska kolla in det där med kinaklänning även om jag nog är för feg för att våga mig på nåt sånt.
    Hehe, det får du allt göra

Hmmm, undrar om jag också är på väg att bli en bridezilla? Så fort dottern somnat på kvällen hamnar jag framför datorn. Tur att mannen tittar på film
  • patrikoannika
    Troligen skrev 2009-07-19 21:53:32 följande:
    Moon river: Kul att det är iaf EN till som valt 8 maj. Kändes som jag var den enda. ;)
    Vi ville också ha 8 maj. Det är ju VÅRT datum.. Men så var det redan uppbokat i kyrkan och vi fick snällt ändra oss...

Lyllos Er som fick den 8 maj!
  • Martinaa

Vi hade gärna tagit 7 juni eftersom det är vårs årsdag. Dock infaller den på en onsdag nästa år :P 15 maj duger nästan lika bra!

• Martinaa

Hmm. Med onsdag menar jag såklart måndag

• Megi

Hej hej alla maj brudra =) Vi har oxå pratat om att gifta oss i maj men har inget bestämt datum än...

• johi77
    CiaLovesAndreas skrev 2009-07-19 22:38:19 följande:
    Hehe, det får du allt göra Hmmm, undrar om jag också är på väg att bli en bridezilla? Så fort dottern somnat på kvällen hamnar jag framför datorn. Tur att mannen tittar på film
    Ja, det är tur att det är semester så man kan surfa bröllop till midnatt

Lyllos er som iaf har fått bokat kyrkan, här får man snällt vänta till dom kommer tillbaka efter semestern.... frustrerande! Det är klurigt med datum, vi valde 15 maj eftersom det är långhelg och vi har många som kommer få resa en bit. Sedan är det ju inte fel att man kan få hjälp av många med förberedelser eftersom dom flesta är lediga to-fre.

En fråga - vilken tid har ni bokat vigsel? Min tanke först var att ha vigsel 15 maj kl 15 men sen funderar jag på om det kanske är lite för tidigt? Hur tänker ni?
  • CiaLovesAndreas
    johi77 skrev 2009-07-20 10:28:25 följande:
    Ja, det är tur att det är semester så man kan surfa bröllop till midnatt Lyllos er som iaf har fått bokat kyrkan, här får man snällt vänta till dom kommer tillbaka efter semestern.... frustrerande! Det är klurigt med datum, vi valde 15 maj eftersom det är långhelg och vi har många som kommer få resa en bit. Sedan är det ju inte fel att man kan få hjälp av många med förberedelser eftersom dom flesta är lediga to-fre. En fråga - vilken tid har ni bokat vigsel? Min tanke först var att ha vigsel 15 maj kl 15 men sen funderar jag på om det kanske är lite för tidigt? Hur tänker ni?
    Dessvärre är min semester slut nu. Hur ska jag överleva utan bröllopstorget??

Vi har bokat vigseln till kl 15. Just nu känns det lagom, men vi får väl se på den stora dagen
  • dittdatten

Vi har oxå 8 maj! Känns liite tidigt på våren men om det är som det varit de senaste åren är det ju typ sommarväder redan i april ;)
    Jag har sån beslutsångest över klänning! Ena dagen vill jag ha smal klassisk siluett till att nästa dag vilja ha tajt upptill men med STOR tyllkjol nertill. Hur ska man kunna välja??

• johi77

Bröllopstorget kanske finns på jobbet med? Jag har några veckor semester kvar så jag kanske har planerat klart till dess *asg*

Klänning - jag har gått från smal halterneck till axelbandslös med stooort nedtill, tillbaka till en annan typ av halterneck... Jag har iaf beslutat mig för att jag vill ha vidd nertill och även litet släp. Ska det va så ska det va!

Svar på tråden MAJ 2010