MAJ 2010
Vi ska också gifta oss i maj 2010! Har precis bokat kyrka och fetslokal och det känns jättebra! Börjar så smått fundera på färger,klänning,inbjudningkort osv...När skickar ni era kort? Ska nån skicka "save the date" kort?
Vi ska också gifta oss i maj 2010! Har precis bokat kyrka och fetslokal och det känns jättebra! Börjar så smått fundera på färger,klänning,inbjudningkort osv...När skickar ni era kort? Ska nån skicka "save the date" kort?
Det är väl mest för gäster som kanske bor långt bort och som man vet har svårt att komma. Känns lite onödigt dock så vi hoppar nog det...
Kanske kan skicka inbjudningarna som årets julkort? ;) Lite slå 2 flugor i en smäll!
Har ni berättat för folk att ni ska gifta er? En del av mina vänner som gift sig har inget sagt och så dimper en inbjudan ner. Men vi kan inte hålla oss så länge,har redan börjat läcka lite ;)
Boka fotograf ja... Kanske ska göras ganska snart det också?
Vi har oxå 8 maj! Känns liite tidigt på våren men om det är som det varit de senaste åren är det ju typ sommarväder redan i april ;)
Jag har sån beslutsångest över klänning! Ena dagen vill jag ha smal klassisk siluett till att nästa dag vilja ha tajt upptill men med STOR tyllkjol nertill. Hur ska man kunna välja??
Ja släp absolut! Men sen då? Helt slät? Brodyrer? Spets? Pärlor på livet? Tyll utanpå klänningen eller bara på underkjolen? Det är ju verkligen en djungel...!
Fröken Strössel: Ååh finns inte den klänningen i en lång modell? Den var ju jättesöt!!
Ni som tänkt skicka era inbjudningar istället för julkort, då skriver ni inget som har med jul att göra eller? Konstig fråga kanske,men jag har iaf tänkt ha ganska våriga färger eftersom vi gifter oss i maj. Och då,mitt i vintern,ska ett ljust,blommigt och pluttigt (eller nåt...) dimpa ner i brevlådan bland alla tomtar och granar. Förstår ni hur jag tänker?