• MV85

MAJ 2010

Eftersom vår tråd är avstängd startar jag en ny här så vi kan fortsätta vårt härliga tjötande

Här samlas alltså vi som gifter oss i Maj månad 2010, nykomlingar som "gamla" rävar

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-06-03 16:02
    Vår förra tråd:
    brollopstorget.se/Forum-1-22/m3306394.html

• Svar på tråden MAJ 2010
  • Fröken Strössel

Ja jag ser fortfarande nya repor på ringen varje dag men börjar tycka att de är rätt charmiga nu! Men kan fortfarande haja till och bli lite förvånad när jag ser ringen på fingret, älskar verkligen min ring

• CiaLovesAndreas

Veronica,
    Mysigt med bebis efter bröllopet

Ja, inne i såna affärer kan man verkligen stanna länge

Jag sitter och kollar inbjudningskort på nätet, finns ju femtielva stycken! Hur ska man kunna välja???

• Veronicamy

fröken: åhh vilken underbar känsla av ringen!:)

cia.. jaaa jag längtar massa =)

jaaa, har den största kvar här jag bor , längtar så mycket! vill ju börja prova med, ska bli skoj o se hur man ser ut i dem där fina sakerna med hehe...

det e svårt, jag hade en bild i huvudet innan ja började leta och jag hittade exakt dem jag ville ha blev såååå glad!!! hittade dem på calligraphen

• CiaLovesAndreas

Fröken,
    Det är ju sån känsla man ska ha
    Nu kan jag inte annat än längta efter nästa ring. Den kommer bli så fin. Lite blingbling, men inte alls för mycket, precis lagom!

Åh, jag tror nästan jag har hittat de inbjudningskort jag vill ha
    Enda kravet jag hade när jag gick in och letade var att det skulle vara vinrött med på kortet

• Fröken Strössel

Det är verkligen himla kul att prova klänningar! Första gångenman såg sig själv i en klänning pirrade det lit i magen.

Ska ni ha slöja? Provade med det sist och tror faktiskt att jag ska ha en kortare variant fäst på kam bak i uppsättningen om ni förstår vad jag menar

Inbjudningskort - verkligen skitsvårt att bestämma sig! Satt och tittade på en miljard bilder på nätet kändes det som och höll nästan på att byta färgtema till turkost/brunt/begie för att jag hittade så många fina i de färgerna. Men till sist bestämde jag mig bara och gick och köpte papper, så nu blir det inga mer ändrade planer! (men korten är inte gjorda än...)

• Fröken Strössel

Cia - Ja visst är det, har inte smycken annars så det känns verkligen speciellt med ringen! Förstår att du längtar till nästa. Vad för typ av ring blir det, enstens eller allians eller något helt annat kanske?

• CiaLovesAndreas

Fröken,
    Jag tror inte att jag kommer ha slöja. Det ingår en bred sjal till min klänning så den kommer jag ha över axlarna i kyrkan. Ska jag dessutom ha slöja så känns det som att det blir lite som kaka på kaka, eller vad tror ni?

Jag kommer vara så lat att vi beställer från nätet. Har inte alls nån pysslig ådra i mig.

• Fröken Strössel

Cia - tittade på din kläning igen och måste säga att den verkligen är superfin! Väldigt snyggt med det vinröda!

Tror att sjalen du får med räcker bra!

Slöja eller inte är ju verkligen en smaksak, jag blev lite förälskad i den jag provade så jag kommer eventuellt ha både slöja och sjal om det är kallt eftersom vi gifter oss utomhus.

• Fröken Strössel

Cia - jättefina! Gillar verkligen alliansringar, väldigt stilrena!

Johi - Fin idé att göra din vigselring av era gamla förlovningsringar! Då finns de ju kvar även om ni köper nya.

Svar på tråden MAJ 2010