Heeej igen mina brudvänner!
I'm back! Varit på semester några dagar och det var den här tråden jag saknade mest, haha. Nu ska vi se, nu måste jag ju få tjöta av mig om allt ni skrivit om medan jag var borta Varning för långt inlägg, haha!
Vi har bott i stuga några dagar tillsammans med m2b's bröder och den enes flickvän. Då passade vi på att fråga om ena brodern och flickvännen vill vara vårt värdpar vilket de gärna ville! Tror det kommer bli jättebra, även om de själva inte varit på bröllop i vuxen ålder. Kontrollfreak som jag är så kommer jag och "svägerskan" nog jobba mycket ihop så de får lite hjälp från oss. Skönt i alla fall att kunna sätta ännu ett kryss på listan
Nästa vecka ska vi åka hem till mina föräldrar så jag äntligen får berätta för mammsen o pappsen och fråga bror om han vill vara fotograf!
Ang hår, tiara o slöja osv
Jag har tänkt mig en uppsättning i stil med den här:
www.studiomei.se/bilder/DSCF2731.JPG
Uppsatt men ändå hängande hår därbak. Har inte så långt hår som hon på bilden, men jag ska spara så gott jag kan tills maj
Ska som ni kanske förstår så ska jag inte ha slöja till denna uppsättning, däremot vill jag gärna ha en tiara i silver! Ska kika på typ Glitter o så, annars finns det ju fina på nätet att beställa.
Ring har jag sett ut den här. Inget bestämt men jag gillar den och tror den kan passa min förlovningsring.
www.guldfynd.se/page.jsp&articleNo=1330307&articleNoList=1330307&
Halsband och så vet jag inte än. Eftersom det antagligen blir axelbandslös klänning så vill jag ju ha ett halsband, men inte sett ut vilket än. Hinner ju både fylla år och önska mig julklappar innan maj så kan kanske önska mig nåt då
Vad mer? Jo, inbjudningskort!
Jag vill göra egna och har i dagsläget bestämt mig för (det kan hinna ändras, haha) att använda en silvermönstrad tapet! Klistra fast vitt papper inuti för att stabilisera och skriva ut texten själv. Sen ska jag nog köpa ett blått band att knyta runt, då färgtemat ska vara blått och silver (och vitt med då). Ser fram emot att få kila iväg till en tapetaffär nån dag och se om jag hittar nåt jag gillar!
Vi kommer bjuda runt 50 gäster också och då är det betydligt fler vänner än släktingar. Varför bjuda en gammal faster man inte sett på flera år bara för att man råkar ha en gemensam nämnare i blodsbanden? Nej nej, jag bjuder hellre de vänner jag träffar och gillar att umgås med!
Sen är det många som kommenterat dina bilder Cia, men jag hittar inget galleri på din sida Jag vill ju också se klänning och kort, hehe!
Så, nu får jag nog hålla tyst. I alla fall en liten stund! Skönt att vara tillbaka i tråden igen i alla fall, hihi!