• MV85

MAJ 2010

Eftersom vår tråd är avstängd startar jag en ny här så vi kan fortsätta vårt härliga tjötande

Här samlas alltså vi som gifter oss i Maj månad 2010, nykomlingar som "gamla" rävar

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-06-03 16:02
    Vår förra tråd:
    brollopstorget.se/Forum-1-22/m3306394.html

• Svar på tråden MAJ 2010
  • Martinaa

Dags att gå och lägga sig, och imorgon åker vi iväg på semester till stuga utan dator och internet. Hur ska jag klara mig utan BT och denna tråden ända till helgen!? :-O

• Fröken Strössel

Fina klänningar tjejer!

Martinaa - Jag gillade den från Milly bäst, väldigt vacker!

johi - Gillade den klänningen jättemycket också, väldigt stilren!

• Veronicamy

johi ...va fiiiiiiin klänning!! =)

martinaa... vi kommer ha vårt kl 16 sen sitta vid middagen vid 18. bir nog perfekt, då vi ska åka iväg efter vigseln och ta kort o så dagen kommer ruuuusa förbi!!! jag tyckte med att martina klänningen va lite finare med dem små detaljerna!!

• johi77

Ha en skön semester Marinaa!

TACK för responsen kring klänningen. Än så länge leder den Får nog besöka nån butik snart och sen har jag två bröllopsmässor inbokade i höst där jag hoppas på massa inspiration.

Idag fick jag också bokat kyrkan! Även om den gamle gubben som svarade tyckte jag var ute i god tid för han hade inte ens en kalender för våren *haha* Får nog ringa om ett tag igen och checka av läget...

• CiaLovesAndreas

johi,
    Härligt att du bokat kyrkan. Låter dock som en bra idé att ringa tillbaka, så inte din bokning försvinner.

• snuttfia

Vad kul att se vad ni funderar på för klänningar, jättefina allihop! Guuuud så snygga vi kommer att vara i maj allihop :) Jag har precis försökt tala mig själv tillrätta lite. kom helt plötsligt på att jag ville ha två klänningar. En till ceremonin och middagen och så en lite kortare grej att svänga mina lurviga (förhoppningsvis inte så lurviga just den dagen) i. Det verkar ju helt galet egentligen men jag har aldrig tillfälle att vara fin och två vackra klänningar samma dag är frestande! Sambon säger visst, kör på det och den andra är inte så dyr heller men jag blir så snål och vill inte unna mig det. Fast jag vill det ndå, spara och slösa bråkar vilt inom mig. Här är klänningarna iaf (fast det blir en kopia på första, beställer från kina har jag tänkt)

www.maggiesottero.com/dress.aspx&style=S5126

och den andra är egentligen en tärnklänning men jag tänkte mig den i typ champagen med svart eller möjligtvis grön (vårt färgtema) rosett och lite tyll i samma färg som sticker ut nedtill:

www.lightinthebox.com/A-line-Strapless-Knee-length-Satin-Bridesmaids-Dress--FSD0225-_p54346.html

Fast först ska jag gå och prova olika modeller för jag har ingen aning om vad jag passar i! Dessutom har jag gått upp i vikt under sommaren så jag drar mig lite för att gå och prova men vill så gärna se hur man ser ut när man får vara prinsessa för en dag ;)

• Fröken Strössel

Fina klänningar båda två snuttfia! Gillar idén med två olika klänningar.

Jag kommer köra på kort klänning direkt faktiskt. Kommer ha denna:

www.lilly.nu/nixa/4.jpg

Det var den första klänningen jag provade och jag blev helt kär direkt!

• snuttfia

Supersöt klänning! Förstår att du blev kär direkt :)

Fröken Strössel skrev 2009-07-21 16:45:02 följande:

Fina klänningar båda två snuttfia! Gillar idén med två olika klänningar.Jag kommer köra på kort klänning direkt faktiskt. Kommer ha denna:www.lilly.nu/nixa/4.jpgDet var den första klänningen jag provade och jag blev helt kär direkt!
  • CiaLovesAndreas

snuttfia,
    Båda klänningarna är jättefina!

Fröken strössel,
    Din klänning är ju jättesöt!

Jag kommer satsa på enbart en klänning, med släp som man kan sätta upp sen till middagen och dansen.
    Åh, vill att det ska vara januari nu så jag kan beställa den

Svar på tråden MAJ 2010