• MV85

MAJ 2010

Eftersom vår tråd är avstängd startar jag en ny här så vi kan fortsätta vårt härliga tjötande

Här samlas alltså vi som gifter oss i Maj månad 2010, nykomlingar som "gamla" rävar

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-06-03 16:02
    Vår förra tråd:
    brollopstorget.se/Forum-1-22/m3306394.html

• Svar på tråden MAJ 2010
  • Fröken Strössel

Vi ska gifta oss borgerligt utomhus och ska avsluta vigseln med Marvin Gaye & Tammi Terells "Ain't no mountain high". Vi sjöng karaoke till den kvällen vi blev vi så den känns passande

• Pingstdagen2010

Det skrivs mycket om Kinaklänningar på BT kan någon förklara för mig vad det är?

• Moon River

Vi har valt musik från Braveheart och Sagan om Ringen. Ville inte ha traditionell musik och eftersom vi ska gifta oss i ett slott så passar de låtvalen perfekt!

• CiaLovesAndreas

Moon River,
    Vi är lite inne på att ha musik från Sagan om ringen som ingångsmusik. Men sen är det ju som sagt det med utgångsmusik

• johi77

Säger som dom andra, allt går ju! Jag personligen kommer välja nån mer låt med fart som utgång men smaken är ju som....

CiaLovesAndreas skrev 2009-07-19 19:01:35 följande:
    Kan man ha The lion sleeps tonight som utgångsmusik? Lyssnade på den nu och fastnade för den
  • johi77
    Martinaa skrev 2009-07-19 13:55:54 följande:
    Välkommen in i kinaklänningstråden! www.brollopstorget.se/Forum-1-81/m3431288.htm...Annars är det bara att börja springa runt i butiker där du bor som säljer klänningar, eller kika på blocket!
    Jag måste vara trög men vad menas med en kinaklänning? *blossande kinder*
  • johi77
    dittdatten skrev 2009-07-19 17:44:42 följande:
    Boka fotograf ja... Kanske ska göras ganska snart det också?
    Jag har prel. bokat en fotograf som såg ut att vara i vår stil. Ska boka datum för en första konsultation.

Idag spanade vi utomhus på vår lokal och det känns helrätt! Stor veranda med havet rätt ut! Nice att ta välkomstdrinken där!
  • CiaLovesAndreas
    johi77 skrev 2009-07-19 21:17:33 följande:
    Säger som dom andra, allt går ju! Jag personligen kommer välja nån mer låt med fart som utgång men smaken är ju som....
    Tycker du inte att det är fart i den?

Åh, det lät fint med veranda mot havet
  • Troligen

Moon river: Kul att det är iaf EN till som valt 8 maj. Kändes som jag var den enda. ;)

• Martinaa
    johi77 skrev 2009-07-19 21:23:09 följande:
    Jag måste vara trög men vad menas med en kinaklänning? *blossande kinder*
    Hehe, inget att skämmas för!
    Kinaklänningar är klänningar som beställs från Kina helt enkelt, ofta specialsydd för just dig och dina mått. Mycket billigare än i butik i Sverige. Länkar till olika företag och så hittar du i tråden jag länkade till!
Svar på tråden MAJ 2010