• MV85

MAJ 2010

Eftersom vår tråd är avstängd startar jag en ny här så vi kan fortsätta vårt härliga tjötande

Här samlas alltså vi som gifter oss i Maj månad 2010, nykomlingar som "gamla" rävar

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-06-03 16:02
    Vår förra tråd:
    brollopstorget.se/Forum-1-22/m3306394.html

• Svar på tråden MAJ 2010
  • CiaLovesAndreas

Veronica,

Men man undrar ju hur många de har gett den informationen till?

• Veronicamy

cia: jaaa *fniss*
    man kan ju inte bara anta sånt ju... undra va han sa till dem egentligen heheh

• CiaLovesAndreas
    Veronicamy skrev 2009-07-15 12:02:25 följande:
    cia: jaaa *fniss*man kan ju inte bara anta sånt ju... undra va han sa till dem egentligen heheh
    Nu hängde jag inte riktigt med.
  • Veronicamy

cia... dem i kyrkan kan ju inte anta att man e homosexuell sådär.. eller har ja missförstått det nu?

• CiaLovesAndreas

Veronica,
    Hehe
    Grejen är den att det då bara gäller homosexuella, att det är de som måste vänta med att boka vigsel.

Tydligen har alla par, även de heterosexuella nekats boka bröllop.

• Veronicamy

Cia. jaaaaaha då förstår jag!!! Man läser och ibland missförstår man här. =)

• CiaLovesAndreas

Veronica,

Så det var det jag menade med att man undrar ju hur många som blivit nekade innan oss.

• Kathiz å Kimmo

Hej hopp,
    får man komma med???

Vi har fått byta datum på grund av att festlokalen var bokad det datumet vi ville.

Så nu blir det 22/5. Pingstafton, kanske en klyscha, men vad gör man när man måste undvika födelsedagar och annat!!

Ni verkar ha hunnit långt redan. Jag är glad att vi bokat en festlokal!!

Ha det gott!!!

• CiaLovesAndreas

Kathiz å Kimmo skrev 2009-07-15 16:23:00 följande:

Hej hopp,får man komma med???Vi har fått byta datum på grund av att festlokalen var bokad det datumet vi ville. Så nu blir det 22/5. Pingstafton, kanske en klyscha, men vad gör man när man måste undvika födelsedagar och annat!!Ni verkar ha hunnit långt redan. Jag är glad att vi bokat en festlokal!!Ha det gott!!!
    Får man vara nyfiken och fråga vart ni ska vara?
  • Kathiz å Kimmo

Ja, det är ju ingen hemlighet,
    festen blir i Danmarks bygdegård. Men sen letar vi febrilt efter en fin plats utomhus till själva akten. Så om du har ngt bra tips hojta till!!!

Svar på tråden MAJ 2010