Inlägg från: Veronicamy |Visa alla inlägg
  • Veronicamy

MAJ 2010

Hej hej!!!! Vi planerar vårt bröllop till Maj 2010, hoppas ja får hänga här!!?! =)
    Vi ska till 3 ställen nästa vecka och kika, håll tummarna att något är för oss!

Längre än så har ja inte kommit mer än frågat min "huvudtärna" som blev överlycklig!!

vinkvink

• Veronicamy

hej alla.. vi ska och kika på 3 lokaler på torsdag... snälla håll tummarna att det är något för oss något av ställerna,,, har ni några tips inför man ska iväg o kika!?! va man bör fråga,kika på, osv alla tips e välkomna!

• Veronicamy

Åh tack så jätte mycket för dem tipsen fröken strössel :) dem där sakerna har ja inte ens tänkt på

• Veronicamy

Tack snälla! har du lokal? hur långt har du kommit?? =)

• Veronicamy

fröken strössel.oh du har kommit en bit på vägen jag har bara frågat en av mina tärnor än så länge! hehe men om vi hittar vårt ställe immorgon så kommer man komma till allt det nya roliga som klänning , inbjudan o festmeny o så *wiiie*
    Ah kommer du från skåne?

Vi kommer antaglingen ha vårt söder om Göteborg!

• Veronicamy

Men åhhh va kul om ni hittat ert ställe Martinaa, jag har ju verkligen ingen aning om hur hyran kan ligga på ställen och sånt. hur mycket har alla här räknat med på det? och kuvert pris .. skit ja e helt lost i detta känns d som

• Veronicamy

Martinaa ....Jag vill med ha allt på samma ställe vi får se va dem har för priser! men ja e beredd på att lägga en del på det faktiskt! :)
    tycker inte man ska skämmas eller så för det. alla har ju olika budget! E super glad när man hittar det man vill ha och kan få det!!! skäms inte!!!

cia: hahahaha... kanske för det alltid e brudarnas som ringer som dem trodde det?? *skrattar*

• Veronicamy

cia: jaaa *fniss*
    man kan ju inte bara anta sånt ju... undra va han sa till dem egentligen heheh

• Veronicamy

cia... dem i kyrkan kan ju inte anta att man e homosexuell sådär.. eller har ja missförstått det nu?

• Veronicamy

Cia. jaaaaaha då förstår jag!!! Man läser och ibland missförstår man här. =)

Svar på tråden MAJ 2010