Inlägg från: CiaLovesAndreas |Visa alla inlägg
  • CiaLovesAndreas

MAJ 2010

Hej!
    Vi har nu bestämt att vi vill gifta oss i maj. Har inte bokat något än, men ska väl så smått börja kolla runt
    Ska prova brudklänningar idag

• CiaLovesAndreas

Tror jag har hittat min klänning!

• CiaLovesAndreas
    Martinaa skrev 2009-07-13 19:42:39 följande:
    Nice, får man se ett smakprov?
    Självklart!

www.marinadesign.se/butik/product_info.php

Så skoj det är att sitta och planera. Just nu är jag inne i musikens värld. Vad ska man ha för in och utgångs musik??
  • CiaLovesAndreas

Martinaa,
    Jag provade denna först i en affär och sen när jag provade nästa, som var helvit, så kände jag mig helt plötsligt så blek

När vi går in tror jag vi ska ha den klassiska bröllopsmarschen av Mendelssohn.

Fast nu har jag blivit osäker på om jag och mannen ska gå in ihop eller om jag ska gå med min far eller själv. Hur ska ni göra?

• CiaLovesAndreas

Martinaa,
    Den har jag alltid tänkt, men sen ändrade jag mig ang. fotografering och vill att vi ska ta den efter vigseln. Så det innebär att mannen inte kommer se mig innan det är dags. Så då vore det ju extra pampigt om man gick fram till honom, för att då få se hans reaktion
    Men det tål att tänkas några gånger på.

Ingen aning, tyvärr.
    Vi ska nog ha nån känd låt när vi går ut. Det vill ialla fall jag. Mannen är inte så engagerad just nu, men det kommer kanske lite längre fram

• CiaLovesAndreas
    patrikoannika skrev 2009-07-13 19:45:28 följande:
    Gaaaahhh!!! Ni ger mig ångest... vi har inte ens hunnit hälften av vad ni har gjort... Vi har bokat kyrka, lokal, fotograf och sviten!
    Jag kan säga att vi inte har bokat nånting än så länge
  • CiaLovesAndreas
    patrikoannika skrev 2009-07-13 21:06:47 följande:
    Vi ska också gå in enligt svensk tradition. Jag och älsklingen, sida vid sida... Undrar hur mycket jag kommer bööööla... Hi hi...
    Ja, det är ju fint att göra det.
    Jösses, mina tårar kommer säkert börja rinna redan vid klockringningen
  • CiaLovesAndreas

Fröken Strössel,
    Tack så mycket!

Är ju inte helt spikat att det blir den, men just nu lutar det väldigt mycket åt det

Var i Sverige ska ni gifta er?

• CiaLovesAndreas

Fröken Strössel skrev 2009-07-13 22:06:43 följande:

Blir i Skåne, utanför Ängelholm. Ni då?
    Nånstans runt Linköping.
  • CiaLovesAndreas

Idag köptes tärnklänningen

Nu känns det som att vi måste hitta en festlokal. Helst skulle jag vilja ha vigselplats, fest och boende på samma ställe. Det vore ju himlans smidigt

Svar på tråden MAJ 2010