MAJ 2010
En liten hemlig presentation av mig som nyss hittat hit Vi planerar bröllop 15 maj 2010 så jag antar att jag hör till "er"! Vi har ännu inte berättat för några fler än några goa vänner så därför håller jag mig lite hemlig ett tag till.
En liten hemlig presentation av mig som nyss hittat hit Vi planerar bröllop 15 maj 2010 så jag antar att jag hör till "er"! Vi har ännu inte berättat för några fler än några goa vänner så därför håller jag mig lite hemlig ett tag till.
Tack för välkomnandet! Eftersom jag är en planeringsmänniska till tusen så klurar och filurar jag mest hela dagarna. Dagens bröllopsfixanden har iaf blivt bokande av lokal och fotograf - jippiee!
Det som inte är klart men som måste bli klart snart är kyrkan... Men hon som är ansvarig är på semester till 2 aug så jag antar att jag kommer få ha ont i magen lite till *hihi*
När jag läser det ni andra skriver känner jag mig dock sååååå off. Gud, vilken koll ni har på läget! Kanske måste börja spana på klänningar jag med snart
Denna djungel av brudklänningar - är det någon som har bra tips på sidor på nätet där man kan spana runt?
Jag har fått för mig att jag vill ha en enkel klänning med halterneck men jag tycker det mesta är axelbandslösa klänningar och det passar inte mig.... tyvärr...
Säger som dom andra, allt går ju! Jag personligen kommer välja nån mer låt med fart som utgång men smaken är ju som....
Bröllopstorget kanske finns på jobbet med? Jag har några veckor semester kvar så jag kanske har planerat klart till dess *asg*
Klänning - jag har gått från smal halterneck till axelbandslös med stooort nedtill, tillbaka till en annan typ av halterneck... Jag har iaf beslutat mig för att jag vill ha vidd nertill och även litet släp. Ska det va så ska det va!