Hejsan vad mycket jag har missat nu :) Här är man borta ett par dagar och så har n skrivit så mycket så jag vet inte ens var jag ska börja svara. Många fina uppsättningar har jag tittat på bland era länkar. Vet inte riktigt vad jag vill ha, beror lite på vad jag bestämmer för klänning till sist.
Har haft lite bröllopsångest senaste dagarna. Det kostar såååå mycket pengar och jag vet inte vad jag ska börja med så vi skojade om att rymma till Vegas eller nåt ;) Har i vart fall en jättebra och superpeppad tärna som ska hjälpa mig sen när jag kommer igång, hon har varit på fler bröllop än jag så det känns tryggt.
Har hittat fina inbjudningskort på Calligraphen. Lite sugen är jag på att göra egna för jag gillar att scrappa och göra kort och sånt, men det blir alltid så sista minuten när man ska sitta med saker själv. Har två barn, 1,5 och 3 år gamla så fritid är inte det man har mest av och till hösten ska jag börja plugga heltid igen och skriva c-uppsats. Tror det blir knivigt med tid... Usch, nu behöver jag bröllopspepp tjejer! Har ju inte ens lyckats kolla in kyrkan och festlokalen vi funderar på. Har inga tvivel på att gifta mig, bara på själva bröllopet. Är det värt all tid och alla pengar??? (`jo, det är klart, men jag behöver nåt konkret att göra så jag känner att det är på riktigt tror jag!)
Sorry för deppinlägg. Nu har lillan somnat så nu ska jag och sambon göra sushi och mysa resten av kvällen :) Kramar på er!