MAJ 2010
Hej!
Jag är ny i tråden, är också lite hemlig än så länge.
Jag och min m2b ska gifta oss den 8 maj 2010. Vi har börjat planera en hel del och har bokat lokal och vigsel. Tycker att det är såå roligt att planera!
Hej!
Jag är ny i tråden, är också lite hemlig än så länge.
Jag och min m2b ska gifta oss den 8 maj 2010. Vi har börjat planera en hel del och har bokat lokal och vigsel. Tycker att det är såå roligt att planera!
Vi har valt musik från Braveheart och Sagan om Ringen. Ville inte ha traditionell musik och eftersom vi ska gifta oss i ett slott så passar de låtvalen perfekt!
Vi har redan bokat vigseln och det blir klockan 15, jag tycker att det är en bra tid. Man behöver inte gå upp supertidigt på morgonen för att hinna med allt, samtidigt som det inte är försent på dagen heller. Klockslag beror ju lite på om man vill ha fotograferingen innan eller efter bröllopet.
nu gifter vi oss skrev 2009-07-27 20:50:00 följande:
Hej på er!
Ikväll ska jag beställa save-the-date-kort. Fick nämligen inofficiellt veta att min kusin troligen också planerar bröllop i maj 2010 (!). Eftersom vi redan har bokat lokal och vigsel så vill vi inte att släkten ska bli dubbelbokade på just vår dag, det vore ju inte så kul.
Har ni köpt några bröllopstidningar som ni kan rekommendera?
Nu är Save the date - korten beställda från Calligraphen, hoppas de blir bra! Valde i vitt och guld eftersom vårt färgtema går i det (och lila).
Vi planerar att åka på kryssning i Medelhavet, har hittat flera alternativ som låter riktigt bra. Hoppas kunna åka i samband med bröllopet eller ev senare på sommaren, beroende på hur övrig semester blir inplanerad. Trots att vi har barn så kommer vi att ha en barnfri bröllopsresa.
Hejhej!
Idag har jag fått hem våra Save the date - kort från Calligraphen, de var såå fina!! Fast vi har inte riktigt bestämt när de ska skickas ut.
Har äntligen fått tag på en fotograf också, det känns verkligen skönt för jag tycker att det är väldigt viktigt med riktigt fina bröllopsbilder. Bilderna ska man ju förhoppningsvis ha kvar för resten av livet!
Vattenfast mascara är ett måste om man inte vill se ut som en panda efter vigseln! Glöm inte det
Idag har jag hittat perfekta saker till bröllopet t.ex dekorationer, glas etc. Men det känns dumt att köpa det nu när det är såå lång tid kvar. Hur tänker ni angående sånt?
Martinaa skrev 2009-08-14 20:44:08 följande:
Hej på er!
Efter lite förseningar så ska vi äntligen offentliggöra våra planer för släkt och vänner. Imorgon ska våra save-the-date-kort skickas ut (har precis skrivit på adresserna), det ska bli spännande att höra vad de säger sen.
Välkomna alla nya! Maj 2010 blir en bra månad att gifta sig i