Inlägg från: TillsDödenSkiljerOssÅt |Visa alla inlägg
  • TillsDödenSkiljerOssÅt

MAJ 2010

Hej:P
    Vi har också planerat att gifta oss i majmånad då vi varit ett par i 10år.
    Jättekul att se att fler än jag vill planera redan;)
    Jag är en tjej på 25år, kommer i från ett litet ställe mellan Skåne och Blekinge.Vill vara anonym tills vi gått ut med inbjudningarna eller ´´råkat`` skvallra lite!

• TillsDödenSkiljerOssÅt

Hur långt har ni kommit i era planeringar?

• TillsDödenSkiljerOssÅt

Som vi-husbygge på gång!
    Ni har hunnit med mkt ju:)
    När ska ni ha ert bröllop?
    Ni har inte bokat kyrka (om mni ska gifta er där vill säg) än då?

Tattoo82 skrev 2009-08-22 07:49:35 följande:
    Vi har nu: *köpt klänning och skor*köpt klänning till vår dotter*prel bokat lokal*utsett och tillfrågat tärna och marskalkSen har vi en prel budget och gästlista. Ska nu börja fila på hur vår personliga ceremoni ska vara utformad! Ska nog börja leta lite efter tärnklänning också. Eller kanske fundera på inbjudningskorten? Haha, så mycket roligt att göra nu! Men så gör jag bara saker i perioder. Vi bygger hus just nu också så emellanåt hinner man inte tänka på bröllopet alls.
  • TillsDödenSkiljerOssÅt

När ska ni skicka era inbjudningar!?

• TillsDödenSkiljerOssÅt

-Åh, Maggie Sottero har underbart fina klänningar!
    Vilken är du ute efter Martinaa!?

• TillsDödenSkiljerOssÅt

Vi har ännu inte planer på att ha kuvert...men har ännu inte kommit så långt i planeringen ju;)

Det här med att gifta sig i kyrkan skulle bli borttaget,när faller detta in!?!?

• TillsDödenSkiljerOssÅt

Tycker det låter helt ok, förresten!

Tattoo82 skrev 2009-08-27 08:34:26 följande:
    Vi räknar med ca 300 kr per kuvert. Köper färdig buffé från cateringfirma för ca 145 kr/pers, sen öl/vin till maten och avec från Tyskland. Troligtvis bakar min mormor tårtan, annars blir det nog från typ Maxi där det kostar runt 30 kr/biten. Övrig dricka tänker vi sälja till självkostnadspris!Låter det rimligt?
  • TillsDödenSkiljerOssÅt

puff!

TillsDödenSkiljerOssÅt skrev 2009-08-27 08:45:49 följande:
    Vi har ännu inte planer på att ha kuvert...men har ännu inte kommit så långt i planeringen ju;)Det här med att gifta sig i kyrkan skulle bli borttaget,när faller detta in!?!?
  • TillsDödenSkiljerOssÅt

Martinaa-Den har jag med kikat lite på, men är inte en sådan jag e inne på just nu...men den är riktigt riktigt vacker!Absolut:)

• TillsDödenSkiljerOssÅt

Åh Martinaa!Jag vill med prova klänning!

Roligt att ni fått se lokaler iaf, Cia!

Vi har inte mer än kikat kläder, lokaler etc på nätet...

• TillsDödenSkiljerOssÅt

Jag har funderat på att åka till Bröllpsmässan antingen i Malmö eller Göteborg-sååå skoj och intressant!Man blir alldeles pirrig, hihi!

• TillsDödenSkiljerOssÅt

Haha-15 maj ja,det datumet känns bekant;) !

• TillsDödenSkiljerOssÅt

Hon kanske ialla fall kan gå lite med hjälp av att någon håller hennes hand...det är ju 8månader kvar o mycket kan ske.
    Då är hon ju 2år gammal och kan säkert gå med stöd/hjälp.
    Annars är det fint att klä en skrinda med blommor!
    Min son föddes i v37 och vägde 1760g, han var också något senare på att gå.

Svar på tråden MAJ 2010