Inlägg från: Veronicamy |Visa alla inlägg
  • Veronicamy

MAJ 2010

Kathiz... välkommen hit ... :) DU har ju kommit längre än mig, jag ska iväg imorgon och se på festlokal och vigsel plats o så! *håller tummarna* =)

• Veronicamy

dittdatten... va kul! jag letar än ;)
    ja tror ja kommer skicka mina i december/januari... vet inte hur tidigt man kan skicka dem
    Nej jag ska inte skicka save the date kort, har inte riktigt fattat meningen med det heheh ... ska du? förklara gärna va det innebär så ja inte missar nåt.. =)

• Veronicamy

dittdatten... ja smaaart med julkorten o det...
    ja vi har inte kunnat hålla oss direkt , de flesta vet faktiskt. tråkigt men så e det !! går inte hålla hemligt i våra släkter heller allla blev såå glada och berättade det vidare hehe..

Martinaa: vårt hyra/ boende och allt går på mycket för oss med tror ja vi har bara räknat i lite allmäna svängar på det och det kostar om det ska va så fint som vi vill! ´man gör ju faktiskt detta bara en gång (förhoppnignsvis) *skrattar*
    tycker absoilut inte du ska skämmas, bra att du inte gör det!! kan man få det man vill ha så varför inte ta det då! GRATTIS! glad för er skull!!
    Åhhh va bra det lät att få allt det där i ett paket, jag vill ju ha med frisör och make up till mitt bröllop så jag o mina tärnor ska få allt där men fattar inte riktigt hur ja ska hitta det men det behöver man kanske inte boka än heller eller va tror ni???

vi kommer med ha vår vigsel vid 16 tiden! sätter oss vid middagen vid 18 så emellan där tar vi kort o minglar o så =)

längtar sååå tills den 22:a Maj nuuuu!!!

• Veronicamy

vi kommer ta kort efter, vill inte ses innan vigseln coh sen kommer ja va sååå nervös, efteråt kommer ja på lyckorus och ha det roligaste kvar om ni förstår hur ja menar? nervositeten kommer ha släppt då!!
    Så vi kommer ha fotografering mellan vigsel o middag =)

• Veronicamy

johi ...va fiiiiiiin klänning!! =)

martinaa... vi kommer ha vårt kl 16 sen sitta vid middagen vid 18. bir nog perfekt, då vi ska åka iväg efter vigseln och ta kort o så dagen kommer ruuuusa förbi!!! jag tyckte med att martina klänningen va lite finare med dem små detaljerna!!

• Veronicamy

jag har med 2 barn och jag har massa mamma hull att bli av med :( mina barn är 5 och 3 år... vill så gärna bli mindre om midjan nu innan bröllopet!!!

vi har pratat om en liten 3:a efter bröllopet jag längtar massa efter en liten bebis :)

jag är helt inne på klänningar nu min brudtärna drog in mig i första affären idag.. ååh helt såld nu hehehe...

• Veronicamy

fröken: åhh vilken underbar känsla av ringen!:)

cia.. jaaa jag längtar massa =)

jaaa, har den största kvar här jag bor , längtar så mycket! vill ju börja prova med, ska bli skoj o se hur man ser ut i dem där fina sakerna med hehe...

det e svårt, jag hade en bild i huvudet innan ja började leta och jag hittade exakt dem jag ville ha blev såååå glad!!! hittade dem på calligraphen

• Veronicamy

fröken... jag har inte provat nån än mne ska snart göra det, jag vill ha en lång slöja men det beror väl på hur långt mitt släp blir på klänninge med. man ska ju kunna röra sej hehe.. =)

det där med vigselring har ja inte kommit till .. när bör man beställa dem?? tar d lång tid att få dem?

• Veronicamy

cia. ja men extensions funkar ju super bra, kul om man vill ha nån uppsättning.

jag har med rätt långt hår har haft lugg tills nu , nu ska den få växa ut för ja vill ha lång lugg till min uppsättning så hoppas den växer på bra nu hehe..

jag funderar på att ha en tiara och slöja.. tycker inte tiara och blommor/pärlot blir för mycket :)

• Veronicamy

moule... välkommen hit vi har samma datum för vårt bröllop!!! :)

herregud va ni skriver... tar sin tud o läsa ikapp här hehe sååå kul! :)

fröken.. åhh va fina uppsättningar!! :)

martinaaa... va kul att se bilder, tyckte uppsättningen var jätte fin! och ringen med...

jag har inte kommit så långt som till smycken än måste ha min klänning hittad först hehee

nu har ja inte orkat läsa ikapp mera och e sååå trött.. skriver mera imorgon kramkram vännerna mina :)

• Veronicamy

johi... min man blev mycket mera intresserad av bröllopet nu när vi fann vårt ställe att vara på! han gjorde inbjudningslista som vi gick igenom sen, och även letar han band o musiker till dagen =)
    åhh det där med en vit mklänning dag efter var en braaaa ide. den kommer ja nog sno lite av dej!!!vi kommer nämligen ha en frukost samlad allihopa dagen efter bröllopet (vi kommer alla sova på samma ställe nämligen)

fotograf ska jag faktiskt också hitta någon, har en nära vän och min svägerska som e grymma på att fota men vill dem ska njuta av mitt bröllop så ja vill ha en som "bara" är där i jobbet och fotar hela brölloopet, festen osv osv =)

jag skulle vilja hitta på nåt kul med valsen man ska dansa. nåt roligt klipp i den så alla blir förvånade, bjuda på sej själv lite liksom :) vet inte vad bara...

• Veronicamy

dittdatten...exakt det där har ja med tänkt på.. får vi hur vi gör...vi skickar varje år julkort med barnen på så känns dumt o ta bort det för alla uoppskattar det så och istället kommer ett ljust kort med bröllopsinbjudning på.. vet itne hur vi ska göra.

• Veronicamy

johi o cia... vi har i en bröllopsaffär här en avdelning med begagnade klänningar, är ju toppen för folk som vill spara in på klänningen! Kolla i era affärer om dem har en sån avdelning?=) klänning e dyrt, den är såå viktig för mig men några 20 000 blir det då iiiinte hehe...

• Veronicamy

vi har redan "köpt" ett nytt efternamn sommaren 2006 då vi bytte till det så vi heter alla samma redan. jag ville inte bvyta till hans och inte han till mitt som hade ett danskt efternamn på vi hittade på ett eget!:)

vi kommer att ha ett liveband under festen. ska bli så skoj för ingen förväntas sej det!!!! super skoj min blivande e sååå noga med musiken så han får bestämma det där =)

imorgon ska ja iväg o kika bröllopsklänningar har ni några tips hur man går till väga för att finna sin drömklänning??? nervööös =)

• Veronicamy

cia. tycker om dina kort! jag gillade det sista bäst men första röda kanske passaar bäst till ert tema. en djungel det därhehe finns så mycket fint!

jag har hittat och hämtat hem min klänning i helgendet gick sååå fort och den är sååå rätt! så nu är min klänning klar. overkligt men sant!!! hur fort gick det för er som e klara med era med?? =)

• Veronicamy

Heeej alla!!! lite seg med detta nu, vet liksom inte va man kan fixa för tillfället. håller på att planera en lång semester i september så lite segt med bröllopsplaner just nu! har iaf beställt hem lite provinbjundgninar och mina 3 tärnor e klara! så en bit på väg e jag allt ändå!:)
    Och toastmaster e klar, min klänning e klar. e det något mera jag ska ha fixat såhär lång tid innan bröllopet`?? Har ni börjat tänka på maten o allt nu??? =)

Fröken strössel. jag hade tänkt sova utan mannen natten innan sen ska vi inte ses förrens jag går till han framme vid prästen undrar bara om min nervositet kommer ta över att inte se han på sååå länge. haha. men tänkte sova med barnen och svägerskan så åker vi till stället ihop så får mannen och bestman åka ihop! men vet inte... det tar ca 1 timme o köra hemmifrån till stället... va tror ni?

Svar på tråden MAJ 2010