Nu är kyrkan bokad :D Lite tur hade vi ändå för helgen innan och efter var det konfirmationer så det blev ju bra. Jag gillade prästen jag pratade med, han var supertrevlig men tyvärr jobbade inte han då så vi skulle nog få kyrkoherden, men han är säkert trevlig han med. Dags att kolla på hur man får komma och kolla på lokalen vi tänkt oss. Det är nog det enda som finns i närheten så om det inte funkar får vi ta nåt inne i Borås, det är typ 2 mil men nog måste väl gästerna kunna ta sig dit efter festen om det krisar? Jag menar, de måste ju ändå ta sig ut till kyrkan på nåt sätt? Hur tänker ni, ordnar ni skjuts mellan kyrka och lokal och sånt eller får de sköta det själva?
Martinaa, jag får nog ta sambon med mig och kolla på torpa stenhus, jag är så nyfiken nu. Min kompis sa att det är jätteromantiskt och fint där och tyckte vi skulle ta en barnfri utflykt dit och äta god mat. Tror nog vi får försöka fixa det nån gång
Så fort vi har fixat lokal ska jag börja klura på inbjudningskort och kanske save the date också. Det är ju långt att åka för de flesta så det är ju bra om de får lite förvarning om de vill boka billiga flyg och sånt. Men osa och sånt har jag inte funderat så mycket på, skulle gärna ha ett tag på mig sen när jag vet vilka som kommer, hur vet man annars hur mycket maten ska kosta och hur stor tårta man ska beställa och sånt? Det vill man ju ändå ha lite klart?
Dags att städa, sambons mamma och syrra kommer på besök i kväll och stannar en vecka. Blir mycket bröllopssurfande för mig på kvällarna så slipper jag leka sällskapsdam Svärmor vill alltid kolla fotboll och jag får krypningar av att vara i samma rum som en tv med fotbollsmatch på :-P