Inlägg från: CiaLovesAndreas |Visa alla inlägg
  • CiaLovesAndreas

MAJ 2010

Moon River,
    Vi är lite inne på att ha musik från Sagan om ringen som ingångsmusik. Men sen är det ju som sagt det med utgångsmusik

• CiaLovesAndreas
    johi77 skrev 2009-07-19 21:17:33 följande:
    Säger som dom andra, allt går ju! Jag personligen kommer välja nån mer låt med fart som utgång men smaken är ju som....
    Tycker du inte att det är fart i den?

Åh, det lät fint med veranda mot havet
  • CiaLovesAndreas
    johi77 skrev 2009-07-19 22:33:11 följande:
    Får lyssna på den så kanske jag ändrar mig Vad mkt det är att tänka på... Jag sitter kvällarna i ända framför datorn med anteckningsblocket bredvid. Kan man redan ha blivit en bridezilla? Ska kolla in det där med kinaklänning även om jag nog är för feg för att våga mig på nåt sånt.
    Hehe, det får du allt göra

Hmmm, undrar om jag också är på väg att bli en bridezilla? Så fort dottern somnat på kvällen hamnar jag framför datorn. Tur att mannen tittar på film
  • CiaLovesAndreas
    johi77 skrev 2009-07-20 10:28:25 följande:
    Ja, det är tur att det är semester så man kan surfa bröllop till midnatt Lyllos er som iaf har fått bokat kyrkan, här får man snällt vänta till dom kommer tillbaka efter semestern.... frustrerande! Det är klurigt med datum, vi valde 15 maj eftersom det är långhelg och vi har många som kommer få resa en bit. Sedan är det ju inte fel att man kan få hjälp av många med förberedelser eftersom dom flesta är lediga to-fre. En fråga - vilken tid har ni bokat vigsel? Min tanke först var att ha vigsel 15 maj kl 15 men sen funderar jag på om det kanske är lite för tidigt? Hur tänker ni?
    Dessvärre är min semester slut nu. Hur ska jag överleva utan bröllopstorget??

Vi har bokat vigseln till kl 15. Just nu känns det lagom, men vi får väl se på den stora dagen
  • CiaLovesAndreas

johi,
    Nä, det gör ju tyvärr inte det.
    Ja, vem vet. Ibland rullar det ju på

Klänning är svårt. Men jag hittade min dröm och självklart är det släp på den. Jag menar när får man ha en klänning med släp? Det gäller ju att passa på

• CiaLovesAndreas

Martinaa,
    Den stora dagen kommer väl flyga iväg

• CiaLovesAndreas

johi,
    Härligt att du bokat kyrkan. Låter dock som en bra idé att ringa tillbaka, så inte din bokning försvinner.

• CiaLovesAndreas

snuttfia,
    Båda klänningarna är jättefina!

Fröken strössel,
    Din klänning är ju jättesöt!

Jag kommer satsa på enbart en klänning, med släp som man kan sätta upp sen till middagen och dansen.
    Åh, vill att det ska vara januari nu så jag kan beställa den

• CiaLovesAndreas

Fröken Strössel skrev 2009-07-21 19:20:36 följande:

dittdatten skrev 2009-07-21 19:08:52 följande:
    Tror tyvärr inte det, men du kan ju alltid ringa Nixa och kolla. Jag ringde dem tidigare för att vara säker på att "min" klänning kommer tillverkas nästa år också och de var väldigt trevliga och hjälpsamma.Vad kul att ni tyckte klänningen var fin! Planerar att ha ceriserosa ballerinaskor till samt svart sidenband i midjan. Bukett med knallrosa pioner eller gerberor är också planen.
    Du kommer bli jättefin!

Jag tror jag vill ha mörkröda rosor i min bukett. Tror det kan bli bra till de röda detaljerna i min klänning.
  • CiaLovesAndreas

Fröken,
    Ja, jag älskar rosor. Sen vet jag inte om jag ska ha lite grönt i också, eller om jag bara ska satsa på rosor. Det återstår att se.

Åh, vilka söta skor!

Jag ska ha ett par "tofflor" där det är öppet där fram. De är lite höga, men ingen klack direkt. Kan inte gå i högklackat.

Svar på tråden MAJ 2010