Jasså, nu har ni vaknat? :-PHar suttit hela dagen och hoppat och väntat på att nån ska berätta nåt om vad de klurar på idag. Nä, jag har inget liv en del dagar
Martinaa, kanske jag med skulle damma av min gamla cykel. Ja, den är egentligen helt ny, köpte den förra sommaren men har typ provkört den och inget mer... Nu kanske man får ta ut den nån gång och få igång flåset... Det var förresten Yxhammargården som vi bokat om du inte förstod det från boråstråden
Cia, vad kul! Har du bilder så man får tjuvkika? Jag blir så nyfiken ju :)Jag tog bild på alla förlovningsringar vi provade med mobilkameran så jag kunde kolla hundra ggr per dag innan jag kunde bestämma mig...
johi, härligt att du fick svar nu. Det var väl på tiden! Hoppas ni kommer överens så du slipper leta vidare!
Nu gifter vi oss, trodde inte det var så dyrt med buss :-/ undrar om det skiljer sig mellan storstad och mindre städer? Har du ingen bekant eller bekant till bekant som du kan låna/hyra in att köra bussen så kanske det blir billigare? Och finns det flera bussbolag kan det löna sig att ringa runt. Kanske det går att hyra några minibussar istället eller få en deal med taxibolag?