Inlägg från: 27juni2009 |Visa alla inlägg
  • 27juni2009

migrän!!

här e e n som precis idag varit på dator tomografi eftersom jag ahr MINST ett anfall i veckan,o de kan sitat i i felra dagar om jag har otur. Magen ballar ur av alla meduciner så jag käkar omeprazol för magen i otroliga doser oxå
    Nu vill man koll att inte nåt annat är boven i dramat eftersom ajg inte hjälps fullt ut av tabletterna o får biverkningar o efterkänningar som om jag vore bakfull elelr svimfärdig efteråt. Detta styr mitt liv ngot otroligt o ja fasar för hur det blir till bröllopet mendå kaomemr jag at tablett för minsta lilla.... hellre bakfull än fullt utvecklad migrän...
    måste oxå försöka be de som sitter nära mig (framfröallt) att skippa starka parfymer annars går de rent galet om ett anfall närmar sig så ingen parfym på bruden inte
    jag har testat ett antal olika mediciner o kombinationer sen jag fick migrän vid 10 års ålder men nu reagerar magen tom på alvedon/panodil o jag har fått läkemedlsframkallad huvudvärk i vågor.
    jag tycker oxå absoluta tt du skall söka hjälp hos läkare, emn lycak till att få komma till neurologen.... här vill de inte ta emot mig ens för läakren skrev fel i remissen o skrev att ajg bara testat EN typ av medicin..... nytt försök skall göras av annan läkare som anser att en neurolog bör titta på min frekvens o min medicineringh när datortomografi resultatet kommit.

Svar på tråden migrän!!