Min syster!
Åh! Jag blir galen på min syster! Hon är 25 och beter sig verkligen som en barnunge ibland.
Dels är hon inte alls nöjd med att jag och min sambo har förlovat oss. Jag har alltid varit varit först med saker trots att jag är yngst och det tycker hon är väldigt jobbigt. Och visst det kan jag väl förstå.
När vi berättade om förlovningen så sa hon iaf grattis, men jag anar att det mest berodde på att hon var hemma hos mamma och att hennes egen sambo var närvarande. Tidigare har hon sagt rent ut att hon tycker att hon har rätt att förlova och gifta sig först för att hon är äldst.
Men nu ringde hon upp mig första gången efter att vi berättat bara för att fråga om min sambo inte tvättar håret så ofta, för de senaste gångerna hon träffat honom har han haft smutsigt hår! Vad är det för fråga liksom? Och så fortsätter hon "jag tänkte att han kanske gör som du, du tvättade ju aldrig håret förr",och syftar så på när jag var 11 år och hade eksem i hårbotten som vätskade och varade så att mitt hår jämt såg fett ut. Vad har det med saken att göra?
Jag frågade varför hon sa så och sa att jag tyckte det var en elak sak att säga, och då blev hon sur men sa iaf förlåt.
Varför ska hon hålla på så? Varför i hela friden ringer man upp sin syster för att fråga om hennes sambo inte tvättar håret???
Kan tilläggas att innan har hon bara tyckt att han var så himla bra, hon har t.o.m. sagt att han är för snygg för mig
Åh! Jag blir så trött på henne!