• MulleNuh

Min syster!

haha Förlåt om jag skrattar men det lät rätt kul!

• MulleNuh

jaa och så är hon lite sotis för att du hinner före...

• MulleNuh

ja hon är ju uppenbarligen OTROOOLIGT larvig, barnslig och mycket ego!!!
    Visa henne denna sida tycker jag!

Jag menar VEM är inte glad för att en närstående ska gifta sig!!??

Malin och Joel skrev 2009-06-05 12:38:57 följande:

Vi är ganka nära men både hon och jag är sambos sen innan, så det är knappast att hon är rädd att min relation skulle förstöra mellan henne och mig. Hon är bara svartsjuk/ledsen för att jag förlovade mig och kommer gifta mig innan henne.Det är inte första gången hon beter sig såhär (försöker såra) för att hon inte får som hon vill... Hade bara hoppats att hon skulle ha mognat lite och kanske t.o.m. varit glad för min skull.
  • MulleNuh

men är inte det hemskt att inte inte räknat med att hon skulle bli glad?!
    Så kan ni ju inte ha det heller...

Malin och Joel skrev 2009-06-05 12:55:55 följande:

Ja det är hon. På ett sätt kan jag förstå att det är jobbigt att lillasyster alltid gör saker först, och jag räknade egentligen inte med att hon inte skulle bli glad för vår skull. Men jag tycker hon borde kunna bete sig mognare än såhär...
  • MulleNuh
    Ja det låter lite som nåt jag skulle göra också..
    agtiwi skrev 2009-06-05 12:57:33 följande:
    Hade det varit min syster som ringt och sagt så, då hade jag gjort följande.. Hade sagt åt henne att vänta lite i luren och sen ropat högt och tydlig:- Älskling, (namnet på syrran) tycker att du har smutsigt hår och undrar hur sällan du tvättar det egentligen?Sen hade jag avvaktat i några sekunder för att sen greppa luren på nytt och kolla upp reaktionen.För även om inte sambon är hemma så lär det ju bli jobbigt för henne att träffa honom nästa gång, hon vet ju troligtvis inte om att han inte var hemma.
Svar på tråden Min syster!