• didis

BT har blivit tråkigt!!

Är det någon mer än jag som tycker att BT har blivit tråkigare sista tiden?

Som saknar gamla tiders trådar där diskussionens vågor gick höga?

Som tycker att aktiviteten har minskat högst påtagligt senaste tiden? Och då menar jag inte bara senaste veckan som har varit erbarmlig och som gjort att jag funderat på att helt sluta med BT.

Kort sagt, är det mig det är fel på eller BT??

• Svar på tråden BT har blivit tråkigt!!
  • didis

Kan vara så

Många roliga stunder har jag haft på BT, flera vänner har jag fått men kanske måste det roliga ta slut någongång...

Känns lite vemodigt, faktiskt.

Emelieca skrev 2009-06-07 20:27:23 följande:
    Du kanske har varit här för länge och redan hört alla diskussioner, blir väll lite samma typ av trådar som poppar eftersom medlemmarna byts ut kontinuerligt.
  • didis

Vi får hoppas att det är säsongen som du säger, passionsblomman!

• didis

Min mamma, som inte är präst, brukar vid väl valda tillfällen utbrista i en icke sinande ström av

jävlar-i-helvetet-jävla-f*ttjävel-k*ken-i-örat....

En gång när min lillebror, som då var kanske 10 år var hemma med en kompis utbrast hon i ovanstående varpå kompisen frågar "syr din mamma gardiner?"

"ja, faktiskt"

"Så låter min mamma också när hon syr gardiner!"

Själv har jag ärvt harangen men använder den bara när jag kör bil...(eller när BT-inlägg försvinner i cyberrymden)

• didis

Jo, jag har nog skrivit det i tant-tråden. Återanvändning är ju miljövändligt o bra.

Min lillebror är av den stillsamma sorten så det är nog typ den enda roliga historien från hans barndom!

(FY, nu var jag en elak storasyster - jag gillar ju dig lillepluttbrorsan, det vet du!!)

MulleNuh skrev 2009-06-08 10:01:47 följande:
    haha den där har jag hört förr.. Rätt kul!!
  • didis

Miljövändligt?? Öh, när man vänder på miljön??

Inte bra BT som fungerar sisådär, det gör visst min stavning också!

• didis

Brorsan enda bidrag till mänskligheten?? (Det är storasystrars rättighet att vara elaka mot sina småbröder! )

Eller också är det vanligt att mammor svär när de syr gardiner!?

Jag gillar att sy och gardiner är förvisso tråkigt att sy men inte så svårt att det är värt några svordomar. Lite suckar och stönanden brukar det dock bli.

MulleNuh skrev 2009-06-08 10:07:14 följande:
    Nej men den har jag läst i typ en "roliga-historier-bok"!
  • didis

Nä, nu har jag blivit utloggad för sista gången idag!

• didis

Mer hetsjakter åt brudarna!!

Ibland tänker jag att det är en ganska homogen grupp som hänger här på BT och att det är en anledning till att så få sticker ut hakan.

Så Fjosok - du behövs!!

• didis

Ja,det minns jag! Men inte vad diskussionen handlade om?

Jag minns också en rätt hetsig diskussion om tonåringars sexliv... det spelade ingen roll hur mycket det skrevs "bara om man själv vill" det lästes inte ändå.

passionsblomman skrev 2009-06-09 16:57:03 följande:
    Haha! Ja, jag råkade i dispyt med en tjej som "aldrig hade blivit så kränkt av någon i sitt liv som av mig" och hon krävde att få veta var jag bor..Yeah, right...
  • didis

Det är väl klart att du pysslar med dina klänningar bara för att kränka brudar??

Det tyckte jag var uppenbart?!

Fjosok skrev 2009-06-09 17:04:40 följande:
    Tja, det har sagts om mina klänningar med, att ajg gör allt ajg kan för att kränka brudar och tärnor.yeah right där med
  • didis

Jag håller med!!!!

Hammerman skrev 2009-06-09 17:26:23 följande:
    Jag håller med!!!! Åh vad jag hatar när någon kläcker ur sig något dumt argument och fyrtiofem medsystrar (alts?) inte tillägger något mer till diskussionen bortsett från ovan nämnda formulering. Ju fler utropstecken efter varandra desto bättre.
  • didis

Nu skall jag vara en god hustru och prata lite med min nyss hemkomne make.

Ses senare, nu när vi lyckats få lite mer fart på BT!!

• didis

Det var ju attans också att vi aldrig gifte oss, du o jag!

Då hade jag rotfyllt dina tänder av pur kärlek!

Hammerman skrev 2009-06-11 13:46:31 följande:
    Själv fick jag laga ett hål hos tandläkaren idag, där rök 700 spänn. Min sommarbudget börjar redan kännas ansträngd.
  • didis

Jag trodde kärlek var att göra ALLT för sin älskade??

Även rotfyllningar...

Svanboet skrev 2009-06-11 13:51:27 följande:
    Håll dig undan Hammerman! Rotfyllning för ett litet hål - är det kärlek det?
  • didis

Min kärlek är enorm!!

Det är väl därför maken har blivit av med flera visdomständer och faktiskt, "fått" en rotfyllning och ett par kronor...

Svanboet skrev 2009-06-11 14:18:26 följande:
    Man kan väl älska lite lagom och bara laga om hålet inte är så där väldigt stort? :-O
  • didis

taaaandtrååååd...taaaandtråååd...

Se det som en bonus att bli påmind utan att vi behöver gifta oss först!

Maken har för längesedan slutat lyssna på mitt tjat (jo, han fuskar med tandtråden! ) och barnen är sådär lagom roade "ja jag SKA borsta med eltandborsten o skölja med fluor, tjata inte"

Men, som jag brukar säga, det är mammors uppgift här i livet att vara pestiga mot sina barn!

feministbrud skrev 2009-06-11 23:42:24 följande:
    Men vid närmare eftertanke så är det nog inte värt helgfirande med popcorn om man varje dag måste stå ut med tandtrådstjat
  • didis

Vem skall jag annars sparka på? Maken är ju större än vad jag är!

Svanboet skrev 2009-06-12 11:24:12 följande:
    Det är rätt, sparka nedåt bara!
Svar på tråden BT har blivit tråkigt!!