• didis

BT har blivit tråkigt!!

Är det någon mer än jag som tycker att BT har blivit tråkigare sista tiden?

Som saknar gamla tiders trådar där diskussionens vågor gick höga?

Som tycker att aktiviteten har minskat högst påtagligt senaste tiden? Och då menar jag inte bara senaste veckan som har varit erbarmlig och som gjort att jag funderat på att helt sluta med BT.

Kort sagt, är det mig det är fel på eller BT??

• Svar på tråden BT har blivit tråkigt!!
  • b2b09

Jag har inte vart med så länge... så om man bortser från den senaste veckan så tycker jag att det är toppen här inne.

• Emelieca

Du kanske har varit här för länge och redan hört alla diskussioner, blir väll lite samma typ av trådar som poppar eftersom medlemmarna byts ut kontinuerligt.

• didis

Kan vara så

Många roliga stunder har jag haft på BT, flera vänner har jag fått men kanske måste det roliga ta slut någongång...

Känns lite vemodigt, faktiskt.

Emelieca skrev 2009-06-07 20:27:23 följande:
    Du kanske har varit här för länge och redan hört alla diskussioner, blir väll lite samma typ av trådar som poppar eftersom medlemmarna byts ut kontinuerligt.
  • 20090725

känner samma sak!

förr så kunde jag gå in på BT det första jag gjorde när jag kom hem för att kolla nya trådar!

nu kan det gå några dagar innan jag loggar in även om jag sitter framför datan!

får väll hoppas på att det har med årstiden att göra! å det är nog många som har mycket att göra nu!

• passionsblomman

Jag tror, och har väntat mig att det skulle bli lite mindre av diskussioner nu i vår och sommartid. För de som hänger här för bröllopsdelens skull har huvudetet fullt av sista rycket och vi andra har förhoppningsvis ett liv utanför dörren...

I vintermörkret vr det lite mer drag inne på forumet, för då är man inne. Precis som det är så att nu börjar reprissäsongen på TV.

Jag hoppas att det är så iallafall!

• didis

Vi får hoppas att det är säsongen som du säger, passionsblomman!

• passionsblomman

haha! Annars vet vi ju båda vilka heta potatisar det finns att kasta in här om det skulle stillna för mycket!

Jag vet också att det finns folk här som hittat kompisar som de umgås med i egna trådar och de har varit med i flera år, men går bara in i de trådarna och skiter i resten...

didis skrev 2009-06-07 20:44:34 följande:
    Vi får hoppas att det är säsongen som du säger, passionsblomman!
  • MulleNuh

När JAG blev medlem här för en si så där 9 månader sen så gick det HETT till här inne...

Nu är det faktiskt rätt boring... Visst, jag har mina underbara gulltanter att prata med, men var är alla livlliga diskussioner?!?!

• Persianbride2009

Jag tycker också den har blivit tråkig plus att den aldrig funkar när man vill att den ska funka. Trist...

• Humlan66

Jo jag håller med faktikst, det är inte lika som förr. Jag tycker dock det va trist när man inte fick vädra sin åsikt utan att det vart ett himla hallo om det

Svar på tråden BT har blivit tråkigt!!