• didis

BT har blivit tråkigt!!

Är det någon mer än jag som tycker att BT har blivit tråkigare sista tiden?

Som saknar gamla tiders trådar där diskussionens vågor gick höga?

Som tycker att aktiviteten har minskat högst påtagligt senaste tiden? Och då menar jag inte bara senaste veckan som har varit erbarmlig och som gjort att jag funderat på att helt sluta med BT.

Kort sagt, är det mig det är fel på eller BT??

• Svar på tråden BT har blivit tråkigt!!
  • Hammerman

Förlåt, jag har legat av mig på sistone.

• passionsblomman

Ja, allt är ditt fel!
    Skönt, nu har vi rett ut den saken och vet att efter lite sommarvila för Hammerman blir allt som vanligt igen!

Hammerman skrev 2009-06-07 21:40:51 följande:
    Förlåt, jag har legat av mig på sistone.
  • Äntligen är det min tur

Så va det förra året med när jag hängde här som mest... De verkar som folk har ett annat liv också

Semestertiderna är värst!!! Då siter alla o umgås med sina nra o sånt larv Ist för o va här i metropolen!!!!

• passionsblomman

Ja är det inte patetiskt!

bad, grillkvällar, och annat trams!

Äntligen är det min tur skrev 2009-06-07 22:36:07 följande:

Så va det förra året med när jag hängde här som mest... De verkar som folk har ett annat liv också Semestertiderna är värst!!! Då siter alla o umgås med sina nra o sånt larv Ist för o va här i metropolen!!!!
  • Villemoa

Håller med Didis! Satt och funderade på det själv faktiskt och får verkligen hoppas att det bara är årstiden som gör det.
    För några månader sen, när man loggat in, kom det hela tiden upp nya trådar men nu är det inte lika många och ofta. Trist faktiskt. Men du får inte lämna BT, tycker du har många råd och kommentarer att komma med!

• Panzerfaust

Det är väl snarare så att BT blir som de som driver BT vill ha det. Det godtyckliga bannandet och hot om permanent avstängning tenderar att effektivt ta död på lite mer livliga diskurser samtidigt som en handfull fascistoida åsiktspoliser tilldelas en enorm makt eftersom det tycks räcka med en anmälan för att man ska bannas.

Det blir ju tillslut så att alla som gillar levande diskussioner söker sig någon annanstans eftersom man kan känna sig förföljd här. Personligen är jag inte rädd att bli bannad men kan samtidigt förstå att de som inte tycker som jag drar sig för att gå i polemik med mig av just rädsla av att bannas från en sajt man behöver för sin bröllopsplanering.

Det är vad jag tror iaf.

• Fjosok

Ja, och ingen kommenterar mina klänningar längre och tycker dom är spyfula... det var som rätt kul

BT har tapat en del ja ...

• lillabruden

men sätt lite fart på stället själva då! *utmanar*

• Fjosok

ingen dum ide .... mitt i natten, hmm

• lillabruden

precis.....tema; mardrömmen under sängen

Svar på tråden BT har blivit tråkigt!!