• Fjosok

BT har blivit tråkigt!!

Ja, och ingen kommenterar mina klänningar längre och tycker dom är spyfula... det var som rätt kul

BT har tapat en del ja ...

• Fjosok

ingen dum ide .... mitt i natten, hmm

• Fjosok

eller puffmarängen i garderoben

sitter och försöker få liv i ytterligare en klänning, en natt :)

Som vi försöker få liv i BT

• Fjosok

provar?

vet inte om jag ska skratta eller gråta ...

• Fjosok

Inte utan att man funderar om man gjort sitt på sidan. JAg menar, minns sommaren 2007 då jag postade en tråd med en av mina klänningar och fick 140 upprörda svar

Och då menar jag upprörda. En del kallade klänningen för förnedrande, objektifierade och att jag ville få brudar att skämma ut sig.

Det var också tider det ...

• Fjosok

MulleNuh: finns i mitt galleri, brudparet på grudgången framför kyrkan.

• Fjosok

tja, väldigt klassisk tycker jag

• Fjosok

Kankse också skulle starta en ny "vi som aldrig ska gifta oss"-tråd. Sablar vilket liv det blev, trots att det är sant. Trodde i all enkelhet att vi var flera här som inte är "giftbara" men älskar bröllop i alla fall.

Men det fick man inte tycka, ojojoj ...

• Fjosok

Nja, jag ahr haft fingrar med i köttkvarnen på över 50 vigslar i mina dagar (mest som musiker då och innan 2004) och gillar bröllop stenhårt, därför jag är kvar här.

Och nej, jag ska fortfarande aldrig gifta mig, har fått mothugg på det sedan 2002 och jag står kvar som vinnare år ut och år in.

Men faktiskt det jag irriterat mig på när det gäller BT, alla ska vara lika och bli strukna medhårs. Alla klänningar är vackra, sålänge den följer mall 1a alt 1b (med färger inblandat).

Typ.

• Fjosok

Vi blir alla utslängda, verkar som om servern fått fnatt ..

• Fjosok
    shakynose skrev 2009-06-08 15:14:36 följande:
    Håller verkligen med om att det blivit lite lågt i tak här på sistone. Orsaken för mig är att det funnits och finns rätt många som inte klarar av att vare sig ta eller ge kritik om den inte lindas in i honung och siden. Värsta exemplet var ju tråden om dålig smak (när det gäller brudklänningar) som togs bort bara sådär. Varför kan man inte diskutera sånt? Det är ju jätteintressant tycker jag i alla fall!Sedan verkar vissa saker vara mer än okej att kritisera, som brudöverlämning eller kuvertavgift till exempel, medan andra saker är mer eller mindre tabu. Lite synd kan man ju tycka.
    När det gäller "dålig" smak så är det ju ytterst personligt och det en passar i betyder inte att nästa passar i osov.

2002 fick ingen ha en extra tyllunderkjol då det skulle se ut som en enorm bakelse. Idag "får" man inte vara annat än baraxlad om man inte ska få kritik.

Har länge känt mig som en katalysator, som startat trådar om "fel" klänningar och drivit på, såklart mest på kul men även med lite allvar.

Men även det har tonat ner, eg ingen aning varför ...
  • Fjosok

Tråden var rätt rolig, undrar i det fallet om hon var helt allvarlig? Kändes väldigt ironisk. "Prinsesskjolar för småbarn fast på vuxna kvinnor"som det stod.

Allvarligt talat, hur många brudar idag har prinsesskjolar modell jättevid?. Ganska få ...

Men tydligen tillräckligt många för att det skulle bli upprört.

• Fjosok
    Aleta skrev 2009-06-08 22:42:08 följande:
    Ja hu så hemskt!Man kan ju nästan inte se någon bar hud alls, prydifierande!
    OM jag ska vara ärlig, hon är en av dom vackraste brudarna jag sett, hon verkligen strålade
  • Fjosok

Jo, visst är det lite hetsjakter ibland, framförallt på oliktänkande. Hela forumet har som en destruktiv Svensson-anda över sig. Inget fel på den andan egentligen just att den i detta fall hämmar mångas idéer och kreativitet ...

• Fjosok

Tja, inte hetsjakt som i "du ska dö"-argumentation kanske

Men ändå viss dissning av dom som inte riktigt håller med, ibland ganska hårt ...

• Fjosok

Tja, det har sagts om mina klänningar med, att ajg gör allt ajg kan för att kränka brudar och tärnor.

yeah right där med

Svar på tråden BT har blivit tråkigt!!