BT har blivit tråkigt!!
Ja, och ingen kommenterar mina klänningar längre och tycker dom är spyfula... det var som rätt kul
BT har tapat en del ja ...
Ja, och ingen kommenterar mina klänningar längre och tycker dom är spyfula... det var som rätt kul
BT har tapat en del ja ...
ingen dum ide .... mitt i natten, hmm
eller puffmarängen i garderoben
sitter och försöker få liv i ytterligare en klänning, en natt :)
Som vi försöker få liv i BT
provar?
vet inte om jag ska skratta eller gråta ...
Inte utan att man funderar om man gjort sitt på sidan. JAg menar, minns sommaren 2007 då jag postade en tråd med en av mina klänningar och fick 140 upprörda svar
Och då menar jag upprörda. En del kallade klänningen för förnedrande, objektifierade och att jag ville få brudar att skämma ut sig.
Det var också tider det ...
MulleNuh: finns i mitt galleri, brudparet på grudgången framför kyrkan.
edit: grusgången ...
tja, väldigt klassisk tycker jag
Kankse också skulle starta en ny "vi som aldrig ska gifta oss"-tråd. Sablar vilket liv det blev, trots att det är sant. Trodde i all enkelhet att vi var flera här som inte är "giftbara" men älskar bröllop i alla fall.
Men det fick man inte tycka, ojojoj ...
Nja, jag ahr haft fingrar med i köttkvarnen på över 50 vigslar i mina dagar (mest som musiker då och innan 2004) och gillar bröllop stenhårt, därför jag är kvar här.
Och nej, jag ska fortfarande aldrig gifta mig, har fått mothugg på det sedan 2002 och jag står kvar som vinnare år ut och år in.
Men faktiskt det jag irriterat mig på när det gäller BT, alla ska vara lika och bli strukna medhårs. Alla klänningar är vackra, sålänge den följer mall 1a alt 1b (med färger inblandat).
Typ.
Vi blir alla utslängda, verkar som om servern fått fnatt ..
Tråden var rätt rolig, undrar i det fallet om hon var helt allvarlig? Kändes väldigt ironisk. "Prinsesskjolar för småbarn fast på vuxna kvinnor"som det stod.
Allvarligt talat, hur många brudar idag har prinsesskjolar modell jättevid?. Ganska få ...
Men tydligen tillräckligt många för att det skulle bli upprört.
Jo, visst är det lite hetsjakter ibland, framförallt på oliktänkande. Hela forumet har som en destruktiv Svensson-anda över sig. Inget fel på den andan egentligen just att den i detta fall hämmar mångas idéer och kreativitet ...
Tja, inte hetsjakt som i "du ska dö"-argumentation kanske
Men ändå viss dissning av dom som inte riktigt håller med, ibland ganska hårt ...
Tja, det har sagts om mina klänningar med, att ajg gör allt ajg kan för att kränka brudar och tärnor.
yeah right där med