• didis

BT har blivit tråkigt!!

Är det någon mer än jag som tycker att BT har blivit tråkigare sista tiden?

Som saknar gamla tiders trådar där diskussionens vågor gick höga?

Som tycker att aktiviteten har minskat högst påtagligt senaste tiden? Och då menar jag inte bara senaste veckan som har varit erbarmlig och som gjort att jag funderat på att helt sluta med BT.

Kort sagt, är det mig det är fel på eller BT??

• Svar på tråden BT har blivit tråkigt!!
  • MulleNuh

Satt o kolla på min kompis bilder.. Hon gifte sig för 2 veckor sen.. Hon gick in med sin pappa.. Såg mysigt ut!!
    Aleta skrev 2009-06-08 22:44:07 följande:
    Vi måste hitta något nytt hett ämne, eftersom det nu inte finns något mer att säga och ingen någonsin kommer att bli upprörd i den frågan igen.
  • novia72

oooh ja tant-rum!!! med en massa härliga tanter!!! som gift sig och vet bäst om allt därför debatterar vi!

fråga oss så får du ärliga svar och synpunkter!

• Sommar 2010

Jag letar efter trådar där jag kan diskutera och öva mig på att inte stryka medhårs utan diskutera konstruktivt. Någon som har sett en sådan?

• Svanboet

Prova den här...

www.brollopstorget.se/Forum-1-81/m3443711.html

Sommar 2010 skrev 2009-06-09 10:06:06 följande:

Jag letar efter trådar där jag kan diskutera och öva mig på att inte stryka medhårs utan diskutera konstruktivt. Någon som har sett en sådan?
  • Humlan66
    b2b09 skrev 2009-06-08 20:57:02 följande:
    Vad blir du anmäld för???
    Jag har tipsat när folk har frågat efter ngt speciellt Bla angav jag en länk till en fotograf en gång och DET får man inte göra. Trodde forumet va till för att hjälpa varandra ??
  • Svanboet

Det har väl att göra med att man inte får länka till sidor där det förekommer reklam eller folk kan tjäna pengar på annat sätt. Jag skulle gissa att man får ange vem man menar och hur man hittar igen den personen eller sidan men itne själva länken... Men det verkar lite godtyckligt för det förekommer många inlägg som också går ut på ren reklam av personen/användaren i fråga.

• lecaroline

Ja vi, vår familj eller vänner får inte få ekonomisk vinning av våra tipps det har jag fattat det som.
    Men jag tror att det handlar om personer här inne på BT som älskar att anmäla folk där man inte kan vara säker!!

• Svanboet

Kan det vara bitterhet? Någon har blivit anmäld eller enligt sig själv illa behandlad av någon och därför passar på att sprida sin olycka och missnöje? Hoppas verkligen inte att det är så... Då borde ju vi som driver trådar med namn som inkluderar Nutrilett, Viktväktarna och Xtravaganza inte få ha våra trådar.

• lecaroline

Du har rätt. Skillnaden är väll att vi lägger ut länkar till väldigt små företag/butiker ibland eller lämnar ut mailadresser för att det är det enda de har. Och då MÅSTE vi ju känna personerna i fråga..
    De etablerade företagen är ju ur lätt att hitta till..

• Svanboet

Den bäste reklamen måste ju ändå vara nöjda kunder och då kan man väl få sprida sin nöjdhet och rekommendation utan påhopp, det tycker iaf jag!

Svar på tråden BT har blivit tråkigt!!