• didis

BT har blivit tråkigt!!

Är det någon mer än jag som tycker att BT har blivit tråkigare sista tiden?

Som saknar gamla tiders trådar där diskussionens vågor gick höga?

Som tycker att aktiviteten har minskat högst påtagligt senaste tiden? Och då menar jag inte bara senaste veckan som har varit erbarmlig och som gjort att jag funderat på att helt sluta med BT.

Kort sagt, är det mig det är fel på eller BT??

• Svar på tråden BT har blivit tråkigt!!
  • passionsblomman

Ja, Fjosok och jag är i själva verket i maskopi med varandra.

Men sssssch! Säg inget till någon! jag berättar det BARA för dig och det är viktigt att jag kan lita på dig.

Aleta skrev 2009-06-09 23:25:17 följande:
    Wow!Jag har lite svårt att föreställa mig det, men, men, du har väl samma mörka motiv som Fjosok antar jag.
  • Aleta

OK - mum's the word!

passionsblomman skrev 2009-06-09 23:28:47 följande:
    Ja, Fjosok och jag är i själva verket i maskopi med varandra. Men sssssch! Säg inget till någon! jag berättar det BARA för dig och det är viktigt att jag kan lita på dig.
  • Aleta

Choklad?!
    Huuuur kan du tro det?
    Mums, mums, mums - ojdå inlämningsuppgift som ska in i morgon, jag måste prova 10 olika chokladsorter. Pust, jobbig kurs det här.

passionsblomman skrev 2009-06-09 23:55:22 följande:
    Mums? Har du choklad hos dig eller?
  • passionsblomman

Jag är inte ett DUGG avundsjuk på din kurs.

*blir blå och får små blommande kvistar på långa näsan*

Aleta skrev 2009-06-09 23:56:52 följande:
    Choklad?!Huuuur kan du tro det?Mums, mums, mums - ojdå inlämningsuppgift som ska in i morgon, jag måste prova 10 olika chokladsorter. Pust, jobbig kurs det här.
  • Aleta

När du kommer till Småland nästa gång får du väl komma hit och hjälpa mig lite.

passionsblomman skrev 2009-06-09 23:58:06 följande:
    Jag är inte ett DUGG avundsjuk på din kurs. *blir blå och får små blommande kvistar på långa näsan*
  • passionsblomman

Tveklöst!

Aleta skrev 2009-06-09 23:58:47 följande:
    När du kommer till Småland nästa gång får du väl komma hit och hjälpa mig lite.
  • lillabruden

godmorgon!

jo visst nu är det bestämt ett tantrum nu pratas det ju choklad me ju!!!

kommentar om det där med länkar och bli avstängd....jag har massor me länkar på Mina Sidor- Mina Länkar och jag skriver ofta till folk att kika där o se om dem hittar det dem letar efter. Aldrig fått en varning ens för det....

Hetsjakt? Ska vi starta en tråd om Sverigedemokraternas intågande i vårt SveaRike?! Dem skrämmer skiten ur mig iallafall

*lyssnar på sommaren är kort med Tomas Ledin medans regner stänker på fönstret*

• Aleta

Jag brukar också tipsa med länkar. Så länge någon har ställt en fråga och man skriver varför man har med länken så går det bra. (Om man inte känner de man länkar till förstås, eller tipsar om samma länk för ofta.)

Usch ja, det finns mycket inom politiken som skrämmer mig också. Främst väljarna som faktiskt röstar som de gör...

lillabruden skrev 2009-06-10 04:48:24 följande:
    godmorgon! jo visst nu är det bestämt ett tantrum nu pratas det ju choklad me ju!!! kommentar om det där med länkar och bli avstängd....jag har massor me länkar på Mina Sidor- Mina Länkar och jag skriver ofta till folk att kika där o se om dem hittar det dem letar efter. Aldrig fått en varning ens för det.... Hetsjakt? Ska vi starta en tråd om Sverigedemokraternas intågande i vårt SveaRike?! Dem skrämmer skiten ur mig iallafall *lyssnar på sommaren är kort med Tomas Ledin medans regner stänker på fönstret*
  • Svanboet

Värst är det väl med rösterna som inte ens röstar (inkluderar mig denna gången )

Aleta skrev 2009-06-10 08:42:12 följande:
    Jag brukar också tipsa med länkar. Så länge någon har ställt en fråga och man skriver varför man har med länken så går det bra. (Om man inte känner de man länkar till förstås, eller tipsar om samma länk för ofta.)Usch ja, det finns mycket inom politiken som skrämmer mig också. Främst väljarna som faktiskt röstar som de gör...
Svar på tråden BT har blivit tråkigt!!