• didis

BT har blivit tråkigt!!

Är det någon mer än jag som tycker att BT har blivit tråkigare sista tiden?

Som saknar gamla tiders trådar där diskussionens vågor gick höga?

Som tycker att aktiviteten har minskat högst påtagligt senaste tiden? Och då menar jag inte bara senaste veckan som har varit erbarmlig och som gjort att jag funderat på att helt sluta med BT.

Kort sagt, är det mig det är fel på eller BT??

• Svar på tråden BT har blivit tråkigt!!
  • CarPer

Jag tror till viss del det har med BT:s kontrollbehov och alla varningar som delas ut hit och dit. Folk blir sura och bryr sej inte om att tycka och argumentera på ledigt och fritt sätt. Tror det finns anda forum som är roligare.

• Hammerman

didis skrev 2009-06-11 13:50:14 följande:

Det var ju attans också att vi aldrig gifte oss, du o jag!Då hade jag rotfyllt dina tänder av pur kärlek!
    Allt på grund av att jag säger "Statoilmacken" på fel sätt!

Det är sannerligen nyckfullt det här jordiska.
  • feministbrud

Åh Didis, vore jag inte gift så hade jag friat till dig på studs. Jag skulle behöva en alldeles egen tandläkare som kunde hålla koll på alla titanskruvar och skit jag har i munnen

didis skrev 2009-06-11 14:32:55 följande:
    Min kärlek är enorm!!Det är väl därför maken har blivit av med flera visdomständer och faktiskt, "fått" en rotfyllning och ett par kronor...
  • Aleta

Jag skulle aldrig våga gifta mig med Didis!
    Hon skulle tjata om tandtråd varje dag eller hota med rotfyllning av ren kärlek.
    Hjälp!

feministbrud skrev 2009-06-11 22:19:06 följande:
    Åh Didis, vore jag inte gift så hade jag friat till dig på studs. Jag skulle behöva en alldeles egen tandläkare som kunde hålla koll på alla titanskruvar och skit jag har i munnen
  • passionsblomman

Fast på lördagar skulle man få sockervadd och popcorn från hennes egna maskin!

DET kallar jag kärlek!

Aleta skrev 2009-06-11 23:08:14 följande:
    Jag skulle aldrig våga gifta mig med Didis!Hon skulle tjata om tandtråd varje dag eller hota med rotfyllning av ren kärlek. Hjälp!
  • Aleta

Ja!
    Jag hade glömt sockervadden och popcornen!!!
    Vad är väl en liten rotfyllning då och då mot detta helgparadis!

passionsblomman skrev 2009-06-11 23:11:15 följande:
    Fast på lördagar skulle man få sockervadd och popcorn från hennes egna maskin! DET kallar jag kärlek!
  • passionsblomman

Just det!

Aleta skrev 2009-06-11 23:13:39 följande:
    Ja!Jag hade glömt sockervadden och popcornen!!!Vad är väl en liten rotfyllning då och då mot detta helgparadis!
  • feministbrud

Men vid närmare eftertanke så är det nog inte värt helgfirande med popcorn om man varje dag måste stå ut med tandtrådstjat

Aleta skrev 2009-06-11 23:13:39 följande:
    Ja!Jag hade glömt sockervadden och popcornen!!!Vad är väl en liten rotfyllning då och då mot detta helgparadis!
  • passionsblomman

Jo, för man får gott rödvin också som hon har kvar massor under trappen från sin bröllopsdag med den där avundsvärde maken.

Och popcornmaskinen är röd och fin tillråga på allt.

feministbrud skrev 2009-06-11 23:42:24 följande:
    Men vid närmare eftertanke så är det nog inte värt helgfirande med popcorn om man varje dag måste stå ut med tandtrådstjat
  • MulleNuh

Heeeeeej då!!!!!!

Nu åker vi! Och i morron är jag frulle!!!

• lecaroline
    MulleNuh skrev 2009-06-12 11:01:05 följande:
    Heeeeeej då!!!!!!Nu åker vi! Och i morron är jag frulle!!!
    Lycka till!!!!!!!!!!!!
    Njut av bara den och berätta allt sedan!!
  • didis

taaaandtrååååd...taaaandtråååd...

Se det som en bonus att bli påmind utan att vi behöver gifta oss först!

Maken har för längesedan slutat lyssna på mitt tjat (jo, han fuskar med tandtråden! ) och barnen är sådär lagom roade "ja jag SKA borsta med eltandborsten o skölja med fluor, tjata inte"

Men, som jag brukar säga, det är mammors uppgift här i livet att vara pestiga mot sina barn!

feministbrud skrev 2009-06-11 23:42:24 följande:
  • Svanboet

Det är rätt, sparka nedåt bara!

didis skrev 2009-06-12 11:16:41 följande:
    Men, som jag brukar säga, det är mammors uppgift här i livet att vara pestiga mot sina barn!
  • didis

Vem skall jag annars sparka på? Maken är ju större än vad jag är!

Svanboet skrev 2009-06-12 11:24:12 följande:
    Det är rätt, sparka nedåt bara!
  • Hammerman

Jag måste verkligen ta fasta på ditt råd om tandtråd Didis, även om jag hyser en viss bitterhet inför det faktum att du gifte dig med fel man. Mitt första hål sedan högstadiet, det var en fin svit som sprack där... inget annat att göra, nu ska jag förkovra mig i tandhygien!

Svar på tråden BT har blivit tråkigt!!