• Aleta

BT har blivit tråkigt!!

Det är lite lugnt faktiskt!

Inga spännande trådar som man måste kolla varje kvart för att man halkar efter tre sidor annars.

Senaste brudöverlämningstråden var lugn, sansad och respektfull.

Inga galna "troll" som man kan bli upprörd på och räkna timmarna innan de blir utslängda.

...det var tider det...

• Aleta

Ja hu så hemskt!
    Man kan ju nästan inte se någon bar hud alls, prydifierande!

Fjosok skrev 2009-06-08 11:22:57 följande:
    MulleNuh: finns i mitt galleri, brudparet på grudgången framför kyrkan.
  • Aleta

Vi måste hitta något nytt hett ämne, eftersom det nu inte finns något mer att säga och ingen någonsin kommer att bli upprörd i den frågan igen.

MulleNuh skrev 2009-06-08 10:50:56 följande:
    MÅSTE ju bero på att jag bestämt mig för att gå in med karl ist!
  • Aleta

Har du en med Australiensaren som har en benprotes också?
    Han är rolig, fast jag minns inte vad han heter.

Panzerfaust skrev 2009-06-08 20:59:11 följande:
    www.youtube.com/watchHär får ni mer humor
  • Aleta

Jag tyckte också att hon var fin, men det törs jag knappt skriva, tänk om axelbandslöshetsmaffian tar mig!

Fjosok skrev 2009-06-08 22:54:22 följande:
    OM jag ska vara ärlig, hon är en av dom vackraste brudarna jag sett, hon verkligen strålade
  • Aleta

Fast australiensare med litet a, jag måste skärpa till mig lite, vad gäller språket.

Aleta skrev 2009-06-08 23:12:29 följande:
    Har du en med Australiensaren som har en benprotes också?Han är rolig, fast jag minns inte vad han heter.
  • Aleta

Wow!
    Jag har lite svårt att föreställa mig det, men, men, du har väl samma mörka motiv som Fjosok antar jag.

passionsblomman skrev 2009-06-09 16:57:03 följande:
    Haha! Ja, jag råkade i dispyt med en tjej som "aldrig hade blivit så kränkt av någon i sitt liv som av mig" och hon krävde att få veta var jag bor..Yeah, right...
  • Aleta

OK - mum's the word!

passionsblomman skrev 2009-06-09 23:28:47 följande:
    Ja, Fjosok och jag är i själva verket i maskopi med varandra. Men sssssch! Säg inget till någon! jag berättar det BARA för dig och det är viktigt att jag kan lita på dig.
  • Aleta

Choklad?!
    Huuuur kan du tro det?
    Mums, mums, mums - ojdå inlämningsuppgift som ska in i morgon, jag måste prova 10 olika chokladsorter. Pust, jobbig kurs det här.

passionsblomman skrev 2009-06-09 23:55:22 följande:
    Mums? Har du choklad hos dig eller?
  • Aleta

När du kommer till Småland nästa gång får du väl komma hit och hjälpa mig lite.

passionsblomman skrev 2009-06-09 23:58:06 följande:
    Jag är inte ett DUGG avundsjuk på din kurs. *blir blå och får små blommande kvistar på långa näsan*
  • Aleta

Jag brukar också tipsa med länkar. Så länge någon har ställt en fråga och man skriver varför man har med länken så går det bra. (Om man inte känner de man länkar till förstås, eller tipsar om samma länk för ofta.)

Usch ja, det finns mycket inom politiken som skrämmer mig också. Främst väljarna som faktiskt röstar som de gör...

lillabruden skrev 2009-06-10 04:48:24 följande:
    godmorgon! jo visst nu är det bestämt ett tantrum nu pratas det ju choklad me ju!!! kommentar om det där med länkar och bli avstängd....jag har massor me länkar på Mina Sidor- Mina Länkar och jag skriver ofta till folk att kika där o se om dem hittar det dem letar efter. Aldrig fått en varning ens för det.... Hetsjakt? Ska vi starta en tråd om Sverigedemokraternas intågande i vårt SveaRike?! Dem skrämmer skiten ur mig iallafall *lyssnar på sommaren är kort med Tomas Ledin medans regner stänker på fönstret*
  • Aleta

Sant!

Svanboet skrev 2009-06-10 08:56:50 följande:
    Värst är det väl med rösterna som inte ens röstar (inkluderar mig denna gången )
  • Aleta

Jag skulle aldrig våga gifta mig med Didis!
    Hon skulle tjata om tandtråd varje dag eller hota med rotfyllning av ren kärlek.
    Hjälp!

feministbrud skrev 2009-06-11 22:19:06 följande:
    Åh Didis, vore jag inte gift så hade jag friat till dig på studs. Jag skulle behöva en alldeles egen tandläkare som kunde hålla koll på alla titanskruvar och skit jag har i munnen
  • Aleta

Ja!
    Jag hade glömt sockervadden och popcornen!!!
    Vad är väl en liten rotfyllning då och då mot detta helgparadis!

passionsblomman skrev 2009-06-11 23:11:15 följande:
    Fast på lördagar skulle man få sockervadd och popcorn från hennes egna maskin! DET kallar jag kärlek!
Svar på tråden BT har blivit tråkigt!!