Inlägg från: feministbrud |Visa alla inlägg
  • feministbrud

BT har blivit tråkigt!!

Nu har jag inte läst tråden, men kan bara säga att jag håller med dig Didis!

• feministbrud

Oh ja...

novia72 skrev 2009-06-08 14:42:49 följande:
    Håller med dig, Didis...sanningen är att sista veckan har jag blivit "utslängd" - vet inte alls vad det är med BT- orkar inte ens komma in för att kolla...har ni oxå råkat ut för detta?
  • feministbrud

Kan det bero på dåligt självförtroende (nu menar jag inte specifikt du, utan i allmänhet)? Om jag startar en tråd om min klänning och någon säger att den är alldeles för enkel och att man aldrig skulle låta sin mamma sy upp den för det inte blir tillräckligt fint, ja då skulle jag inte bry mig så mycket. Många här inne verkar bli så upprörda över saker som andra tycker. Ett bra exempel var när en tråd startades om varför alla spökade ut sig som prinsessor. Det blev så hetsk stämning att tråden stängdes. Varför bry sig om man tycker att någon är dum i huvudet?

Låt dem som vill debattera och de som mår dåligt av det kan väl hålla sig till sina stykamehårstrådar?

Sesamy skrev 2009-06-08 14:55:39 följande:
    Känner igen mig i det där med att alla styks medhårs.... Jag är i stort väldigt medskyldig till detta! Främst för att jag tycker att det är galet jobbigt att skriva att man tycker något för att sen få veta att man är dum i huvudet för att man inte tycker något annat! Jag har fått känslan här att alla diskussioner måste sluta i ett "rätt" och "fel" vilket jag avskyr. Därför orkar man ibland inte utan stryker medhårs bara för att slippa rätt och fel... Så gör jag allafall.
  • feministbrud

Ja absolut! Jag minns en tråd där någon hade skrivit en dikt i lokaltidningen för att visa omvärlden att hon gift sig och bad om synpunkter på den (typ, kan man skriva såhär?). Någon frågade om hon ville ha positiva tillrop eller om hon ärligt ville ha synpunkter. Ts fattade inte vad personen frågade om och då lät hon saken vara. Det är ju lite lustigt att man ber om synpunkter när man inte vill ha det, men om det nu är så är det bar om man är tydlig.

shakynose skrev 2009-06-08 15:18:56 följande:
    Håller med!Angående det där med att hålla sig till de sina, eller vad man ska säga, så tycker jag att det är skitsvårt att veta om någon bara vill bli plusad eller om de verkligen är ute efter ärliga svar när de slänger ut en fråga. Det har ju onekligen vållat en del konflikter i mitt fall, om man säger så... Vore bra om man var tydlig med att man helst inte vill ha negativa kommentarer på något sätt i trådstarten t.ex.
  • feministbrud

Ok, det var en intressant upplysning! Vad var det för länk, minns du det?

LyckligaSara skrev 2009-06-08 17:18:49 följande:
    den tråden stängdes pga att den hade en länk i TS inte för att folk blev upprörda
  • feministbrud

Åh Didis, vore jag inte gift så hade jag friat till dig på studs. Jag skulle behöva en alldeles egen tandläkare som kunde hålla koll på alla titanskruvar och skit jag har i munnen

didis skrev 2009-06-11 14:32:55 följande:
    Min kärlek är enorm!!Det är väl därför maken har blivit av med flera visdomständer och faktiskt, "fått" en rotfyllning och ett par kronor...
  • feministbrud

Men vid närmare eftertanke så är det nog inte värt helgfirande med popcorn om man varje dag måste stå ut med tandtrådstjat

Aleta skrev 2009-06-11 23:13:39 följande:
    Ja!Jag hade glömt sockervadden och popcornen!!!Vad är väl en liten rotfyllning då och då mot detta helgparadis!
Svar på tråden BT har blivit tråkigt!!