BT har blivit tråkigt!!
Nu har jag inte läst tråden, men kan bara säga att jag håller med dig Didis!
Nu har jag inte läst tråden, men kan bara säga att jag håller med dig Didis!
Oh ja...
Kan det bero på dåligt självförtroende (nu menar jag inte specifikt du, utan i allmänhet)? Om jag startar en tråd om min klänning och någon säger att den är alldeles för enkel och att man aldrig skulle låta sin mamma sy upp den för det inte blir tillräckligt fint, ja då skulle jag inte bry mig så mycket. Många här inne verkar bli så upprörda över saker som andra tycker. Ett bra exempel var när en tråd startades om varför alla spökade ut sig som prinsessor. Det blev så hetsk stämning att tråden stängdes. Varför bry sig om man tycker att någon är dum i huvudet?
Låt dem som vill debattera och de som mår dåligt av det kan väl hålla sig till sina stykamehårstrådar?
Ja absolut! Jag minns en tråd där någon hade skrivit en dikt i lokaltidningen för att visa omvärlden att hon gift sig och bad om synpunkter på den (typ, kan man skriva såhär?). Någon frågade om hon ville ha positiva tillrop eller om hon ärligt ville ha synpunkter. Ts fattade inte vad personen frågade om och då lät hon saken vara. Det är ju lite lustigt att man ber om synpunkter när man inte vill ha det, men om det nu är så är det bar om man är tydlig.
Ok, det var en intressant upplysning! Vad var det för länk, minns du det?
Åh Didis, vore jag inte gift så hade jag friat till dig på studs. Jag skulle behöva en alldeles egen tandläkare som kunde hålla koll på alla titanskruvar och skit jag har i munnen
Men vid närmare eftertanke så är det nog inte värt helgfirande med popcorn om man varje dag måste stå ut med tandtrådstjat