• didis

BT har blivit tråkigt!!

Är det någon mer än jag som tycker att BT har blivit tråkigare sista tiden?

Som saknar gamla tiders trådar där diskussionens vågor gick höga?

Som tycker att aktiviteten har minskat högst påtagligt senaste tiden? Och då menar jag inte bara senaste veckan som har varit erbarmlig och som gjort att jag funderat på att helt sluta med BT.

Kort sagt, är det mig det är fel på eller BT??

• Svar på tråden BT har blivit tråkigt!!
  • didis

Brorsan enda bidrag till mänskligheten?? (Det är storasystrars rättighet att vara elaka mot sina småbröder! )

Eller också är det vanligt att mammor svär när de syr gardiner!?

Jag gillar att sy och gardiner är förvisso tråkigt att sy men inte så svårt att det är värt några svordomar. Lite suckar och stönanden brukar det dock bli.

MulleNuh skrev 2009-06-08 10:07:14 följande:
    Nej men den har jag läst i typ en "roliga-historier-bok"!
  • didis

Nä, nu har jag blivit utloggad för sista gången idag!

• Aleta

Det är lite lugnt faktiskt!

Inga spännande trådar som man måste kolla varje kvart för att man halkar efter tre sidor annars.

Senaste brudöverlämningstråden var lugn, sansad och respektfull.

Inga galna "troll" som man kan bli upprörd på och räkna timmarna innan de blir utslängda.

...det var tider det...

• MulleNuh

MÅSTE ju bero på att jag bestämt mig för att gå in med karl ist!

Aleta skrev 2009-06-08 10:49:27 följande:
    Det är lite lugnt faktiskt!Inga spännande trådar som man måste kolla varje kvart för att man halkar efter tre sidor annars.Senaste brudöverlämningstråden var lugn, sansad och respektfull.Inga galna "troll" som man kan bli upprörd på och räkna timmarna innan de blir utslängda....det var tider det...
  • Lollo84

Hej!
    Nä jag håller med tycker att BT har blivit as tråkigt :(
    Det var bättre för!

• Malin och Joel

Jo, jag var ju med för några år sen (när jag fortfarande var singel ) och då minns jag livliga diskussioner om abort, samlagssmärtor, jämställdhet och allt vad det var. Nu har jag mest hängt i bröllopsdelen men viss verkar det vara lite tamare nu

• Fjosok

Inte utan att man funderar om man gjort sitt på sidan. JAg menar, minns sommaren 2007 då jag postade en tråd med en av mina klänningar och fick 140 upprörda svar

Och då menar jag upprörda. En del kallade klänningen för förnedrande, objektifierade och att jag ville få brudar att skämma ut sig.

Det var också tider det ...

• MulleNuh

DEN bilden skulle jag vilja se!

Fjosok skrev 2009-06-08 11:03:13 följande:
    Inte utan att man funderar om man gjort sitt på sidan. JAg menar, minns sommaren 2007 då jag postade en tråd med en av mina klänningar och fick 140 upprörda svar Och då menar jag upprörda. En del kallade klänningen för förnedrande, objektifierade och att jag ville få brudar att skämma ut sig.Det var också tider det ...
  • Thewedding

Håller med tycker oxå denna sidan var mycket roligare förr. Nu får man knappt några svar alls i sina trådar.

• Fjosok

MulleNuh: finns i mitt galleri, brudparet på grudgången framför kyrkan.

Svar på tråden BT har blivit tråkigt!!